hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ادعای جالب پدر امباپه درباره تیم مورد علاقه او

ادعای جالب پدر امباپه درباره تیم مورد علاقه او

ورزش سه نوشت: ویلفرد امباپه، پدر کیلیان فاش کرد فرزندش هوادار رئال مادرید بوده و نمی تواند راهی بارسلونا شود.

 قرارداد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی پاری سن ژرمن در پایان فصل با این تیم با این تیم به اتمام می رسد و علیرغم اخبار و شایعات فراوان، هنوز توافقی بر سر تمدید قرارداد صورت نگرفته است. رئال مادرید در سال های اخیر علاقه زیادی به جذب امباپه داشته و حتی تابستان سال قبل پیشنهاد هنگفت 180 میلیون یورویی را نیز برای خرید این بازیکن ارائه داد که مورد توجه پاری سن ژرمن قرار نگرفت.

اما در سال های اخیر به ندرت نام بارسلونا برای خرید کیلیان امباپه مطرح شده و به نظر می رسد علاقه این ستاره فرانسوی به رئال مادرید مانع بزرگی برای انتقال او به نوکمپ است. حالا ویلفرد امباپه، پدر کیلیان در مصاحبه ای این اخبار را تایید کرده و مدعی شد در صورت انتقال به بارسلونا، دیگر هرگز شانس پوشیدن لباس رئال مادرید برای فرزند او مهیا نخواهد شد. با توجه به شرایط فعلی، به نظر می رسد تنها دو گزینه پیش روی کیلیان امباپه برای فصل بعد وجود دارد؛ یا ماندن در پاری سن ژرمن و یا انتقال به رئال مادرید.

ویلفرد امباپه گفت: "من طرفدار بارسلونا هستم، اما کیلیان هوادار رئال مادرید است. اگر کیلیان به بارسا برود، دیگر هرگز نمی تواند در آینده برای مادرید بازی کند. اما اگر او فصل بعد در تیم دیگری بازی کند در آینده باز هم شانس حضور در رئال مادرید برای او مهیا خواهد بود."



258 251

منبع: khabaronline-1605355

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد