hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مختاری: از نروژ تا بلگراد همه فکر و ذکرم رسیدن به طلای جهانی است

مختاری: از نروژ تا بلگراد همه فکر و ذکرم رسیدن به طلای جهانی است

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در جهانی نروژ با تاکید بر اینکه شور و هیجان اولین مسابقه جهانی او را گرفته بود، گفت همه فکر و ذکرش رسیدن به طلای جهانی صربستان بوده است.

محمدرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص حضورش در جام تختی اظهار داشت: برای جام تختی آماده‌ام. همه مدعیان در وزن ما کشتی می‌گیرند و کسی از حضور در رقابت‌ها معاف نیست. برای این رقابت‌ها 80 روز وقت داشتم.

وی که نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران در جهانی نروژ بود و در این رقابت‌ها تا پای مدال هم پیش رفت، در این باره گفت: در نروژ خیلی خوب داشتم پیش می‌رفتم. یک مقدار اسیر کم‌تجربکی و جو مسابقه شدم. می‌توانستم به راحتی مدال بگیرم، جو مسابقه که نه، شور و هیجان مسابقه من را گرفت. در کشتی سوم و پنجمی خواستم حریفم را هشت بر صفر کنم، اما کشتی از دستم در رفت و خودم هشت بر صفر باختم.

مختاری با تاکید بر اینکه بعد از جهانی مدت بسیار کوتاهی استراحت کرد، ادامه داد: فقط 3-4 روز بعد از بازگشت از نروژ استراحت کردم چون سرمربی تیم ملی به من گفت که باید در وزن 77 کیلوگرم مسابقات ارتش‌های جهان کشتی بگیرم. به همین دلیل خیلی سریع تمریناتم را زیر نظر علی قیطاسی مربی خودم در شیراز شروع کردم و بعد هم تقریبا دو اردو زیر نظر اسفندیاری‌فر داشتیم و در رقابت‌های ارتش‌های جهان در وزن بالاتر اول شدم. بعد از آن هم در لیگ دو بار در وزن 72 کیلو کشتی گرفتم.

این کشتی‌گیر 23 ساله که هنوز یک سال دیگر می‌تواند در امیدهای جهان کشتی بگیرد تاکید کرد: باید در جام تختی همه را ببرم، اینجا همه کشتی‌گیران مطرح 72 کیلو حضور دارند. همه نفراتی که از قهرمان کشوری و انتخابی جام تختی سهمیه گرفتند و آنهایی که از تیم ملی امید و ارتش‌های جهان می‌آیند.

مختاری در خاتمه به انگیزه‌هایش در سال 2022 اشاره کرد و گفت: از همان جهانی 2021 خودم را جمع و جور کردم و تمریناتم مرتب دنبال شد و همه فکر و ذکرم جهانی 2022 بود که آنجا بتوانم طلا بگیرم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد