hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افراد بالای ۱۸ سال برای تزریق دُز سوم کرونا منتظر پیامک باشند؟

افراد بالای ۱۸ سال برای تزریق دُز سوم کرونا منتظر پیامک باشند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: افراد بالای ۱۸ سال که بیش از سه ماه از دریافت دُز سوم آنها گذشته است در صورت دریافت نکردن پیامک، بدون نوبت برای تزریق دُز سوم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در نخستین روز اسفندماه ۴ نفر دیگر بر اثر کرونا جان باختند و جمع جان باختگان این بیماری در هرمزگان به دو هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با بستری شدن ۱۰۵ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۳۲۸ نفر رسید، اضافه کرد: اکنون ۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آنها وخیم است.

وی با بیان اینکه از ۴ جانباخته روز گذشته ۳ نفر واکسن کرونا نزده بودند و یک نفر دیگر هم اردیبهشت امسال دُز دوم واکسن را دریافت کرده بود، اظهار کرد: پسر نوجوان جانباخته نیز علاوه بر اینکه دارای بیماری‌های زمینه‌ای متعدد بود، واکسن کرونا نیز نزده بود.

نوروزیان بیان کرد: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای گروه سنی زیر ۱۸سال هنوز از طرف وزارت بهداشت اعلام نشده است و به محض دریافت دستورالعملی در این زمینه، موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: افراد بالای ۱۸سال که بیش از سه ماه از دریافت دُز دوم آنها گذشته است در صورت د

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد