hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دانلود قسمت هفدهم خاتون | دانلود سریال خاتون قسمت 17

دانلود قسمت هفدهم خاتون | دانلود سریال خاتون قسمت 17

قسمت 17 سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه 2 اسفند 1400 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد .

قسمت 17 سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی  تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه 2 اسفند  1400 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد .

خلاصه داستان سریال خاتون

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.
خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

نام این قسمت:

من دیگه نبودنت رو بلد نیستم


خلاصه این قسمت:

خاتون در شب عروسی روزبه با پیوستن به گروه رابین هودی ها در عملیات دزدی انبار احتکاری همراهشان می شود …



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد