hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > قدرت‌نمایی تیم ژاوی با درخشش اوبامیانگ

قدرت‌نمایی تیم ژاوی با درخشش اوبامیانگ

بارسلونا با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شد والنسیا را با نتیجه ۴-۱ شکست دهد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ بارسلونا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم لالیگا در مستایا میزبان والنسیا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه ۴-۱ به سود تیم ژاوی هرناندز خاتمه یافت.

بارسلونا شروع نسبتاً بهتری داشت و حملات این تیم در دقیقه ۲۳ به گل اول آنها منجر شد. پاس زیبای جوردی آلبا، پیر امریک اوبامیانگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با ضربه دقیق موفق به گلزنی شد تا نتیجه ۱-۰ شود.

حملات بارسلونا بعد از گل اول نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه ۳۲ فاصله را به دو گل افزایش دهد. همکاری فوق العاده بازیکنان بارسا به پاس عثمان دمبله برای فرانکی دی‌یونگ منجر شد و این ستاره هلندی نیز دروازه تقریباً خالی والنسیا را باز کرد تا نتیجه ۲-۰ شود.

طوفان بارسلونا ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه ۳۸ گل سوم را هم وارد دروازه والنسیا کند. ارسال گاوی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده پیر امریک اوبامیانگ همراه شد تا این بازیکن علاوه بر ثبت دبل بارسا را با نتیجه ۳-۰ پیش انداخته باشد.

چند دقیقه بعد والنسیا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که پیش از به ثمر رسیدن گل باید اوت به سود بارسا اعلام می‌شد بنابراین بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه ۳-۰ به پایان رسید. 

این والنسیا بود که نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۵۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال برایان گیل با ضربه سر تمام کننده کارلوس سولر همراه شد تا نتیجه ۳-۱ شود. در ۶۳ بارسلونا با گل چهارم خود تیر خلاص را بر پیکره والنسیا زد. ضربه استثنایی پدری گونزالس به گوشه دروازه والنسیا رفت تا بارسا با یک سوپرگل نتیجه را به ۴-۱ تغییر داده باشد.

در دقیقه ۷۹ والنسیا می‌توانست توسط هوگو دورو یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت. در ادامه حملات دو تیم نتیجه‌ای نداد تا بازی با همان نتیجه ۴-۱ به سود شاگردان ژاوی هرناندز خاتمه پیدا کند و بارسا تحت هدایت سرمربی جوان خود یک عملکرد جذاب دیگر را از خود به‌نمایش گذاشته باشد.

۲۵۷ ۲۵۶

منبع: khabaronline-1605045

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد