hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدیریت هوشمند سازمان‌ها با نرم‌افزار بومی

مدیریت هوشمند سازمان‌ها با نرم‌افزار بومی

یک شرکت دانش‌بنیان نرم افزارهایی برای مدیریت هوشمند و ارتقا و تعالی سازمان‌ها عرضه کرده و به گفته آنها تاکنون برخی از سازمان‌های دولتی از این نرم افزارها بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، فرامرز موحدی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به ساخت دو محصول برای استفاده در بخش مدیریت سازمان‌ها، گفت: این محصولات با هدف مکانیزه کردن مدیریت صحیح سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از استانداردهای جهانی، اصول و تکنیک‌های مدیریت علمی طراحی و ساخته شده‌اند.

وی همفار و EIMS را دو محصول این شرکت نام برد که برای استفاده مکانیزه از سیستم‌های فناورانه در بخش مدیریت سازمان‌ها به تولید رسیده‌اند و ادامه داد: نرم افزار همفار سیستم هوشمندسازی مدیریت فرآیندها، اقدامات و راهبردهای سازمانی است و نرم‌افزار EIMS تاکنون در چندین مرحله بازبینی و توسعه یافته است تا در افزایش بهره‌وری همراه سازمان‌ها باشد. این نرم‌افزار شامل ۸ ماژول اصلی از قبیل بخش مدارک و مستندات، سیستم و فرآیند گرایی، پایش فرآیندها، کالیبراسیون، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه، گردش مکاتبات و کنترل سوابق، نمونه‎‏برداری و ارزیابی تأمین‌کنندگان است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، موحدی با بیان اینکه نرم‌افزار همفار جهت همراهی در ۶ حوزه اصلی "مدیریت استراتژیک"، "فرآیندها"، "شاخص‌ها"، "مستندات"، "اقدامات و پروژه‌‎ها" و "ممیزی‌ها" برای سازمان‌ها طراحی شده است، خاطر نشان کرد: از مزایای استقرار این سیستم می‌توان به ایجاد یکپارچگی بین سیستم‌های مدیریتی و تعالی، کنترل مدارک و سوابق کلیه مستندات سیستمی سازمان و برقراری ارتباط آن‌ها با استراتژی‌ها، فرآیندها و اقدامات و شاخص‌های سازمان، هوشمندسازی اهداف، شاخص‌ها و ابتکارات راهبردی و همسویی فرآیندها با استراتژی‌های سازمان اشاره کرد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تاکید کرد: تاکنون شرکت‌های بسیاری از این محصولات استفاده کرده‌اند، همچنین در ۱۵ شرکت گازی استان‌ها، سازمان‌های برق در مراکز استان‌ها و سازمان بیمه سلامت کشور مورد استفاده قرار گرفته و در شهرداری استان مشهد نیز برای تخصصی‌سازی آن اقدام شده است.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد