hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > پست زیبا و عاشقانه ساعد سهیلی برای روز تولدش

پست زیبا و عاشقانه ساعد سهیلی برای روز تولدش

ساعد سهیلی بازیگر با استعداد سینما پستی در صفحه اینستاگرام به مناسبت تولدش به اشتراک گذاشت که تمامی نظر هارا به خود جلب کرده است.

ساعد سهیلی یکی از بازیگران توانمند کشورمان است که 30 بهمن 1366 در مشهد در خانواده‌ای اهل هنر و سینما به دنیا آمد. او به مناسبت تولد سی و چهارسالگی اش عکسی عاشقانه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در این بخش از چهره های نمناک مشاهده می کنید.

تولد ساعد سهیلی

ساعد سهیلی به مناسبت تولدش عکسی رومانتیک با همسرش گلوریا هاردی منتشر نمود و صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد. این عکس عاشقانه و جذاب در چهلمین جشنواره فجر توسط محمد رضا عبدلی (عکاس) گرفته شده است.

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی و همسرش / عکس از  محمدرضا عبدلی

تصویر منتشر شده، عکسی از جشن تولد نیست بلکه این بازیگر محبوب و معروف با عکسی دونفره از خودش و همسرش گلوریا هاردی این روز را در اینستاگرامش، ویژه تر ساخته.

ساعد سهیلی همراه همسر دورگه خود گلوریا هاردی در جشنواره فجر امسال برای نمایش فیلم «شهرک» در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد حاضر شدند و با ژست های خاص و عاشقانه خود مورد توجه عکاسان قرار گرفتند.

کامنت گلوریا هاردی در پاسخ به پست تولد همسرش

گلوریا هاردی در زیر پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام به ساعد سهیلی ابراز علاقه نمود و تولدش را تبریک گفت و نوشت:

Thanks for all the memories you’ve given to me. No matter how old we get, and how many more birthdays we celebrate, I will always be here for you. Happy Birthday my love

ممنون بابت تمام خاطراتی که برای من گذاشتی مهم نیست چقدر پیر می شویم و چند تولد دیگر جشن می گیریم، من همیشه برای شما اینجا خواهم بود. تولدت مبارک عشقم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد