hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > چگونه لباس های بنفش را ست کنیم؟ + جدیدترین ست لباس بنفش زنانه و دخترانه

چگونه لباس های بنفش را ست کنیم؟ + جدیدترین ست لباس بنفش زنانه و دخترانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ست بنفش برای خانم های خوش سلیقه و شیک پوش را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

رنگ بنفش از انواع رنگ هایی است که از ترکیب رنگ های قرمز و آبی تشکیل شده است و اگر شما تمایل دارید در مجالس و مهمانی ها شیک پوش و خوش تیپ به نظر برسید بهتر است از ست لباس های مجلسی رنگ بنفش استفاده کنید.

ست لباسهای مجلسی زیبایی و جذابیت خاصی دارند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید از لباسهای ست استفاده کنید می توانید از انواع ست های مجلسی نظیر ست بنفش، ست لباس قرمز و ست لباس زرد در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

ست لباس بنفش زنانه و دخترانه

رنگ بنفش از زمان های گذشته تا به امروز جزء رنگ های لوکس و اشرافی بوده است و لباس مجلسی های بنفش دخترانه و زنانه زیادی به رنگ بنفش موجود هستند و شما می توانید از این مدل لباس ها در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنید. رنگ بنفش از انواع رنگ های خاص است که برای شیک پوش به نظر رسیدن تان بهتر است این رنگ را با رنگ های مناسبی نظیر زرد و نارنجی و کرم و قهوه ای و سفید و مشکی و سبز و قرمز هماهنگ کنید. توجه داشته باشد بنفش رنگ مکمل زرد است و این دو رنگ در کنار یکدیگر زیبایی و جذابیت خاصی پیدا می کنند بنابراین بهتر است شما در کنار رنگ بنفش از رنگ زرد نیز استفاده کنید.
رنگ قرمز یکی دیگر از انواع رنگ های اصلی تشکیل دهنده رنگ بنفش است و این دو رنگ در کنار یکدیگر ترکیب بسیار زیبا و جذابی محسوب می شوند. رنگ سفید نیز از انواع رنگ های خنثی است و شما می توانید این رنگ زیبا را با انواع رنگ های مختلف ست کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. مشکی یکی دیگر از انواع رنگ هایی است که در اگر در کنار رنگ بنفش قرار بگیرد ترکیب بی نظیری را بوجود می آورد.


مدلهای متنوع تری از ست لباس با رنگهای شیک و جذاب

همانطور که گفتیم؛ بنفش یک رنگ ثانویه است که از ترکیب رنگهای اصلی آبی و قرمز ساخته می شود، از این رو همه رنگ هایی که با قرمز و آبی هماهنگ هستند، می توانند با رنگ بنفش نیز همخوانی داشته باشند، البته به هنگام ترکیب کردن لباسها، انتخاب رنگ بنفش مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا ممکن است رنگ هایی که با بنفش بادمجانی تیره خوب به نظر می رسند، لزوماً با بنفش روشن یا یاسی ظاهر شیک و معقولی نداشته باشند. حال با انتخاب لباسهایی با رنگ بنفش می توانید به راحتی از دیگران متمایز شوید، در ادامه تصاویر جدیدتری از ترکیب لباسهای دارای رنگ بنفش با رنگ لباسهای دیگر قرار داده ایم که می توانید ببینید و برای ست مناسب لباسهایتان الهام بگیرید.

ایده های جذاب و شیک زیادی برای سِت کردن لباسها با رنگ های مختلف وجود دارد، رنگ بنفش از جمله رنگهای زیبا و جذاب برای انتخاب یک لباس شیک برای مجالس و مهمانی های مختلف به خصوص برای خانوم ها می باشد، حال در صورتی که از اصول سِت کردن لباسهایی با این رنگ آشنایی داشته باشید، می توانید استایل فوق العاده شیک و زیبایی داشته باشید و بدرخشید، در اینجا انواع دیگر سِت لباسهای بنفش برای بانوان شیک پوش را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد