hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > وزیر ارشاد برای تولید برنامه‌های فاخر و جلوگیری از بروز حاشیه‌ها دغدغه جدی دارد

وزیر ارشاد برای تولید برنامه‌های فاخر و جلوگیری از بروز حاشیه‌ها دغدغه جدی دارد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:وزیر ارشاد برنامه‌ دقیقی برای فعال کردن ظرفیت‌های هنری جهت تولید برنامه‌های فاخر و جلوگیری از بروز حاشیه‌ها دارد.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با انتقاد از توهین یکی از نویسندگان فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر به احکام اسلامی گفت: بهتر است افراد در حوزه تخصصی خود اظهارنظر کنند، بنده به عنوان کارشناس علوم سیاسی می‌تواند در حوزه تخصصی‌ام تحلیل و اظهارنظر ارائه کنم. ورود بنده به نظریات فقهی و احکام اسلامی اشتباه است و اظهارنظر بنده در این حوزه‌ها ناپخته خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به رایزنی‌اش با وزیر ارشاد در این خصوص بیان کرد: وزیر ارشاد نیز معتقد بود که افراد باید در حوزه تخصصی‌ خود اظهار نظر کنند.

وی ادامه داد: وزیر ارشاد برنامه‌ دقیقی برای فعال کردن ظرفیت‌های هنری جهت تولید برنامه‌های فاخر و جلوگیری از بروز حاشیه‌ها دارد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: وزیر ارشاد فردی است که به مباحث هنری اشراف کاملی دارد و برنامه خوبی برای حمایت از هنرمندان و فعال کردن نیروهای انقلابی در عرصه هنر دارد.

اسماعیلی تاکید کرد: وزیر ارشاد دغدغه جدی و انگیزه قوی برای حل مشکلات بیمه‌ای هنرمندان و حمایت‌های پایه‌ای به‌دور از شعارزدگی از اهالی فرهنگ و هنر دارد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد