hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > دیدن خواب لیمو نشانه چیست ؟

دیدن خواب لیمو نشانه چیست ؟

خواب لیمو دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن لیمو در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر خواب لیمو (خواب لیمو ترش ، لیمو شیرین ، تعبیر خواب خرید لیمو ، خوردن لیمو، تعبیر خواب درخت لیمو و .. ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم


تعبیر خواب لیمو

تعبیر خواب لیمو ، موفقیت و ثروت است که با تلاش بسیار به دست می آید.
اگر در خواب دیدید که از کسی لیمو گرفتید، تعبیرش این است که باید مراقب اشتباهات و حرکات بی پروای باشید ، چه صحبت از زندگی خصوصی و تجاری می شود. به همین دلیل بهتر است قبل از انجام کارهای مهم یا تصمیماتی که می تواند در بقیه زندگی شما تأثیر بگذارد ، کمی هم استراحت کنید.
فشردن لیمو نشانه ضرر مالی قابل توجه در آینده است. احتمالا در کاری سرمایه گذاری کرده اید و به شدت ضرر دیده اید. این موضوع باعث ناراحتی شما شده است. سعی کنید با تلاش دوباره، زندگی خود را از سر بگیرید.

محمدبن سیرین گوید :

  • لیمو ترش در خواب نشانه مشکلات اقتصادی است. اگر به سرعت با این مشکل برخورد نکنید ، به زودی باعث ورشکستگی شما خواهد شد.
  • خوردن لیمو سبز در خواب نشانه این است که هنگام عشق باید انتظار تجربه های منفی را داشته باشید. این احتمال وجود دارد که همسرتان شما را فریب دهد یا باعث آزار شما شود. این فقط تقصیر شماست. از خود بپرسید چه کرده اید که او این احساس را به شما دارد.
  • اگر دیدید که دیگران لیمو سبز و ترش می خورند، تعبیرش این است که کسی اسرار کسی را فاش می کند. اگر اینطور بود، مراقب رفتارتان با او باشید و اجازه ندهید که کسی شما را عصبانی کند.
  • درخت لیمو سبز در خواب نشانه تغییرات مثبت در زندگی شماست. این خواب همچنین نشانه سود مالی است. به زودی پولی به شما می رسد که هیچگاه انتظار آن را نداشته اید. اما درخت بدون لیمو نشانه از دست دادن یک فرصت های عالی در زندگی است. بیشتر حواستان به زندگی باشد.
  • اگر در خواب دیدید که لیمو سبز می خوردید، تعبیر ش این است که به دنبال سلامتی جسمی و روحی خود هستید و دوست دارید به هر طریق ممکن حال دل و جسم خود را خوب کنید. . اگر خوشمزه باشد و از نوشیدن آن لذت ببرید عالی است و جای نگرانی ندارد. اما اگر به شدت ترش بود و نتوانستید آن را بنوشید، بهتر است به یک پزشک مراجعه کنید. احتمالا مشکل جسمی دارید.
  • خرید لیمو سبز درخواب نشانه این است که برای کسب سود کاری تان خطرناک انجام می دهید. با این حال ، مراقب باشید و تمام پس انداز خود را خرج نکنید.

  • فروش لیمو سبز در خواب نشانه این است که به زودی فرصت تجاری خوبی نصیبتان می شود. اما شما به او اعتماد ندارید. اگر سرمایه گذاری خوبی است سعی کنید که اعتماد کنید و مقداری از پولتان را سرمایه گذاری کنید.
    سرقت لیمو سبز در خواب نشانه این است که به زودی پیشرفت خواهید کرد. کارتان وقت زیادی از شما می گیرد ولی شما به نتایج مثبت اعتماد می کنید. شما ذاتاً یک فرد پیگیر هستید ، بنابراین تسلیم شدن برای شما یک شکست خواهد بود حتی اگر به آن فکر کرده باشید. اگر همچنان سرسخت و سخت کوش باشید و بتوانید انگیزه خود را حفظ کنید ، آینده شما درخشان خواهد بود.

  • اگر در خواب می بینید شخصی دیگری از شما لیمو دزدید، تعبیرش این است که انتقاد کسی ممکن است به شما آسیب برساند. غرورتان اجازه نمی دهد از او حرف شنوی داشته و حرف های او را گوش کنید.

  • تعبیر دور انداختن لیمو سبز نشانه این است که از سلامتی خود مراقبت نمی کنید. شما علائمی را که مدتی است داشته اید نادیده می گیرید ، روی چیزهایی که می خورید حساس نیستید و به اندازه کافی ورزش نمی کنید.

  • اگر دیدید که دیگران لیمو سبز را دور می انداختند، تعبیرش این است که نگران یکی از عزیزان خود هستید. احساس می کنید چیزی درست نیست ، اما آن شخص نمی خواهد آن را بپذیرد. شما سعی کرده اید در موارد مختلف به آنها نزدیک شوید و بفهمید چه خبر است تا بتوانید کمک کنید.

  • کاشتن لیمو سبز در خواب نشانه این است که در آینده موفقیت بزرگی را تجربه خواهید کرد. به زودی با تغییرات مثتبی روبرو خواهید شد.

  • چیدن لیمو سبز در خواب نشانه این است که در زندگی زیاد تلاش می کنید اما نمی توانید موفق شوید. رئیس شما ممکن است قول محرکی به شما داده باشد که بیش از انتظار شما نباشد ، یا اینکه افزایش حقوق شما کمتر از آن چیزی است که انتظار داشته اید.

  • اگر در خواب دیدید که دیگران در حال چیدن لیمو شیرین هستند، تعبیرش این است که معناست که شخصی برای کاری که شما انجام داده اید اعتبار می گیرد.

آنلی بیتون می‌گوید :

  • تعبیر دیدن لیموی سبز در خواب ، ابتلا به بیماری واگیردار است .
  • تعبیر دیدن لیموی خشک شده در خواب ، جدایی و طلاق از همسر است .

تعبیر خواب خریدن لیمو

تعبیر خریدن لیمو در خواب این است که شخصی در مورد مسائل مالی با شما صحبت های مهمی خواهد کرد.


تعبیر خواب خوردن لیمو

تعبیر خوردن لیمو یا آبلیمو در خواب به این معنی است که به زودی تلاش هایتان نتیجه خواهد داد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

  • اگر در خواب ببینید لیموئی پوست کنده می خورید و طعم شیرین آن را می چشید تعبیر این خواب آنست که بعد از یک دوره ناراحتی به نعمت و کامروائی و سلامتی میرسید

آنلی بیتون می‌گوید :

  • خوردن لیمو در خواب ، علامت حقارت و نومیدی است .

تعبیر خواب چیدن لیمو

تعبیر براشت یا چیدن لیمو در خواب این است که باید به فرصت هایی که توسط دیگران نادیده گرفته می شوند، توجه کنید.شاید این فرصت یک معامله تجاری خاص باشدکه سود بسیاری در آن وجود دارد.


تعبیر خواب درخت لیمو

تعبیر خواب درخت لیمو نشان دهنده موفقیت درکسب و کار است.

آنلی بیتون می‌گوید :

  • اگر در خواب لیموها رابر روی درخت ببینید ، علامت آن است که به امری حسادت خواهید ورزید ولی عاقبت در خواهید یافت که منشأ حسادت پوچ و بی معنی بوده است .

تعبیر خواب لیمو شیرین

لیمو شیرین در خواب، ثروت و آرامش و رفاه است. بدون هیچ مانع و مشکلی به ثروت زیادی خواهید رسید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

  • اگر لیموی شیرین پوست کنده کسی به شما بدهد تعبیرش آنست که لذتی باد آورده نصیب شما می شود .
  • تعبیر خواب لیمو اگر شیرین باشد خوب است اما تعبیر دیدن لیمو ترش در خواب اصلا خوب نیست

تعبیر خواب لیموی فاسد و خراب

  • لیموی فاسد نشان دهنده از بین رفتن فرصت های زندگی است.


تعبیر خواب دادن لیمو به دیگران

اگر در خواب دیدید که به کسی لیمو دادید، تعبیرش این است که از بی معرفتی دوستان خود رنج می برید و دوست دارید آن ها هم شما را درک کنند. مراقب کارهای خود باشید ، به خصوص اگر شخصی که می توانید صدمه بزنید برای شما عزیز باشد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد