hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > با سیستم عامل جدید گوگل کامپیوتر‌های قدیمی قابل استفاده می‌شوند!

با سیستم عامل جدید گوگل کامپیوتر‌های قدیمی قابل استفاده می‌شوند!

گوگل به تازگی نسخه جدیدی از سیستم عامل کروم بنام Chrome OS Flex را معرفی کرده است. این سیستم عامل جدید گوگل برای اجرا بر روی رایانه‌های شخصی قدیمی و مک طراحی شده است. این شرکت مشاغل و مدارس را برای این سیستم عامل جدید هدف قرار داده است و می‌گوید که سیستم عامل Chrome OS Flex فقط در چند دقیقه می‌تواند نصب شود.

 گوگل می‌گوید Chrome OS Flex می‌تواند به طور موثر روی دستگاه‌هایی با سن ۱۳ سال کار کند. با نصب این سیستم عامل سبک بر روی سیستم‌های قدیمی که دارای سیستم عامل ویندوز و یا Mac OS هستند، می‌توان برای چند سال آن سیستم‌ها را قابل استفاده کرد. Chrome OS Flex به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند بر روی سخت‌افزار‌های ضعیف‌تر اجرا شود و چندین سال نیز پایدار بماند.


با سیستم عامل جدید گوگل کامپیوتر‌های قدیمی قابل استفاده می‌شوند! // در حال ویرایش

این شرکت می‌گوید کروم فلکس نیز مانند سیستم عامل کروم توجه همه را به خود جلب کرد. کروم فلکس ظاهر و احساسی شبیه به سیستم عامل کروم نصب شده بر روی کروم بوک‌ها خواهد داشت، زیرا از همان codebase‌ها ساخته شده است. با این حال، در دسترس بودن برخی از ویژگی‌ها ممکن است به سخت افزار سیستم نیز بستگی داشته باشد. برای مثال برخی ویژگی‌ها مانند دستیار همیشه روشن Google و همگام‌سازی تلفن هوشمند اندرویدی ممکن است برای همه در دسترس نباشد.

Chrome OS Flex در حال حاضر بصورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته است، اما این شرکت می‌گوید که هیچ آزمایشی در مقیاس بزرگی انجام نداده است. گوگل با ارائه زودهنگام این سیستم عامل این امکان را به کاربران می‌دهد تا پیش از وارد بازار شدن آن، بازخورد‌های خود را در خصوص مشکلات آن به گوگل ارائه دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد