hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استاندار همدان: میز خدمت به صورت ماهیانه در حاشیه نماز جمعه شهرهای تابعه استان برگزار می‌شود

استاندار همدان: میز خدمت به صورت ماهیانه در حاشیه نماز جمعه شهرهای تابعه استان برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در حاشیه برنامه میز خدمت و ارتباط مستقیم با مردم که در محل نماز جمعه شهر همدان برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود:  امروز و در راستای سیاست ها و رویکردهای محوری دولت سیزدهم، میز خدمت برای ارتباط مستقیم با مردم را در مصلای نماز جمعه شهر همدان برگزار کردیم تا از نزدیک با مردم ارتباط باشیم. 

وی اظهار داشت: مردم برای دیدار مستقیم با مدیران دستگاه‌های اجرایی به دلیل مشغله و گرفتاری‌های زیادی که دارند، ممکن است دچار مشکل و موانعی شوند که برهمین اساس با برگزاری میز خدمت زمینه دیدار مستقیم و بدون تشریفات افراد با مدیران فراهم می شود. 

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: میز خدمت با این هدف برگزار می شود تا اقشار مختلف مردم، پس از نماز جمعه بتوانند مشکلات و مسائل خود با هر یک از دستگاه‌های اجرایی را با مدیران مربوطه آنها در میان گذاشته و زمینه پیگیری و حل و فصل سریع آن نیز فراهم شود. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: البته کسانی که نتوانستند در این برنامه مسئله و مشکل خود را پیگیری و حل و فصل کنند، می توانند با هماهنگی مدیر دستگاه اجرایی به صورت حضوری به اداره مربوطه رفته و مشکل خود را پیگیری و به نتیجه برسانند.

به گفته وی، مدیران و مجموعه بازرسی استانداری همدان نیز در محل برگزاری برنامه میز خدمت حضور دارند و درخواست‌هایی را که توسط مردم ارائه می‌شود، ثبت و ضبط کرده و در فرصت مقتضی به آن‌ها رسیدگی خواهد شد. 

استاندار همدان با اشاره به ضرورت حضور مستمر در میان مردم و ارتباط با آنها، اظهار داشت: پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا(موج جدید همه گیری)، هر جمعه در یکی از شهرستان‌های استان حاضر شده و ضمن شرکت در آیین نماز جمعه و انجام دیدارهای مردمی، از واحدهای تولیدی و دستگاه‌های اجرایی آن شهرستاتان نیز بازدید به عمل می‌آمد.

به گزارش ایرنا، ارتباط مستقیم با مردم، حضور در جمع آنها برای شنیدن درددل و دغدغه ها و اهتمام ویژه برای رفع مسایل و مشکلات شهروندان رویکرد محوری دولت سیزدهم برای خدمت رسانی بهینه است، موضوعی که همواره به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار استاندار همدان به عنوان نماینده عالی دولت در استان قرار دارد.

برهمین اساس و با دستور «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر ارتباط مستقیم با مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها، میز خدمت برای ارتباط مستقیم با مردم امروز(جمعه) و در محل برپایی نماز جمعه شهر همدان با حضور مدیران ارشد اجرایی استان برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد