hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ارتباط بی‌واسطه استاندار همدان با مردم/ شنیدن درد دل‌ها برای رفع مشکلات

ارتباط بی‌واسطه استاندار همدان با مردم/ شنیدن درد دل‌ها برای رفع مشکلات

ایرنا_ ارتباط مستقیم با مردم، حضور در جمع آنها برای شنیدن درددل و دغدغه ها و اهتمام ویژه برای رفع مسایل و مشکلات شهروندان رویکرد محوری دولت سیزدهم برای خدمت رسانی بهینه است، موضوعی که همواره به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار استاندار همدان به عنوان نماینده عالی دولت در استان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، برهمین اساس و با دستور «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر ارتباط مستقیم با مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها، میز خدمت برای ارتباط مستقیم با مردم امروز(جمعه) و در محل برپایی نماز جمعه شهر همدان با حضور مدیران ارشد اجرایی استان برگزار شد.

این اقدم با هدف حضور در بین مردم، تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان و دسترسی آسان اقشار مختلف به مسئولان برای پاسخ‌گویی بهتر و بیشتر در راستای رفع دغدغه ها و مسایل و مشکلات آنها با حضور استاندار همدان، معاونین استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان انجام شد.

استاندار همدان صبح امروز و پیش از آیین نماز جمعه در محل حاضر و با حضور در جمع مردم، به صورت مستقیم و بی واسطه مسایل و مشکلات آنها را با صبر و حوصله شنید و دستورات لازم برای پیگیری مسایل و رفع دغدغه ها و مطالبات شهروندان را صادر کرد.

قاسمی فرزاد در برنامه میز خدمت، با جمع کثیری از شهروندان دیدار و گفت وگو کرد و ضمن شنیدن دغدغه ها و مشکلات آنها، راهکارهای رفع مسایل را بررسی و دستورات مقتضی برای حل و فصل مشکلات مردم را در کوتاهترین زمان ممکن صادر کرد.

در این آیین جمعی زیادی از اقشار مختلف مردم استان همدان از زن و مرد، پیر و جوان ، شهری و روستایی حضور داشتند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت مردمی سیزدهم، بدون واسطه و مستقیم با نماینده عالی دولت در استان گفت وگو کرده و مسایل و مشکلاتشان را مقام عالی اجرایی استان همدان در میان گذاشتند. 

در برنامه میز خدمت و ارتباط مردمی استان همدان، علاوه بر استاندار و معاونین استانداری و فرماندار همدان، مدیران کل دستگاه های اجرایی همچون شرکت گاز، جهادکشاورزی، بهزیستی، آب و فاضلاب، آب منطقه ای، شرکت برق، کمیته امداد، کار و تعاون، مخابرات، بنیاد شهید، راه و شهرسازی، تامین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، صمت، اتاق اصناف، شهرداری، نیروی انتظامی، بانک و بیمه و بسیاری دیگر از مسئولان اجرایی استان حضور یافته و به مسایل و مشکلات مردم به صورت مستقیم پاسخ داند.

جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه حاضر شده و ضمن دیدار و گفت وگو با مردم به مسایل و مشکلات آنها رسیدگی کردند.

همچنین آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در برنامه میز خدمت حضور یافت و با جمعی از شهروندان دیدار و گفت وگویی مستقیم و بی واسطه را انجام داد.

برنامه میز خدمت و ارتباط مستقیم با مردم به دستور استاندار همدان برگزار شد، اقدامی که منطبق با سیاست های دولت سیزدهم با حضور و استقبال گسترده مردم مواجه و منجر به طرح مستقیم و بی واسطه بسیاری از دغدغه ها و مشکلات شهروندان برای مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان و تسریع روند حل مشکلات، رفع دغدغده ها  و تامین مطالبات و خواسته های جمع کثیری از مردم استان شد.

 شهروندان امروز و در این برنامه به صورت مستقیم و بی واسطه دغدغه های خود را با نماینده عالی دولت در استان همدان، معاونین استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی در میان گذاشته و مسایل و مشکلات خود را در فضایی صمیمی مطرح کردند، استاندار و دیگر مدیران اجرایی نیز با صبر و حوصله ضمن شنیدن مسایل و مشکلات مردم، اقدام لازم برای رفع سریع مسایل در کوتاهترین زمان ممکن را براساس موازین و ضوابط قانونی انجام داده و دستورات مقتضی برای حل مشکلات را صادر کردند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد