hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ژرار دوپاردیو، با هفت فیلم به شبکه نمایش خواهد آمد

ژرار دوپاردیو، با هفت فیلم به شبکه نمایش خواهد آمد

ژرار دوپاردیو، بازیگر شناخته شده سینمای فرانسه و جهان، هفته آینده با هفت فیلم به شبکه نمایش تلویزیون خواهد آمد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، شبکه نمایش تلویزیون، هفته پیشِ رو (۳۰ بهمن تا ۶ اسفند)، شاهد پخش فیلم‌های ایرانی و خارجی از جمله «بید مجنون»، «ژرمینال»، «کیمیا»، «مارنی»، «غلاف تمام فلزی» و «۱۲ مرد خشمگین» خواهد شد.

جدول پخش فیلم‌های شبکه نمایش در هفته آینده به شرح زیر است:

ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم‌های ایرانی که در این ساعت پخش خواهند شد، عبارتند از «زهر و پادزهر»، «عروسیخانه»، «آخرین سرفت»، «سرود خاک»، «دزدی که برای شام آمد»، «شعله‌های خشم» و «چند می‌گیری گریه کنی».

ساعت ۱۹: در بسته فیلم‌های منتخب خانوادگی، «بید مجنون»، «پیک»، «پروژه ۲۴»، «۲۴ ساعت»، «همسر آینده من یک مامور مخفی است»، «جنگ جریان» و «بازی پول» به ترتیب روی آنتن خواهند رفت.

ساعت ۲۱: در این ساعت، فیلم‌های منتخب ژرار دوپاردیو پخش خواهند شد که عبارتند از «سی و شش»، «بعد از ظهر من با مارگاریت»، «قاصدک»، «الماس ۱۳»، «ردپا»، «ژرمینال» و «وداع با ابلهان».

ژرار دوپاردیو، بازیگر شناخته شده سینمای فرانسه است. او بازیگری را با تئاتر و گروهی دوره‌گرد آغاز کرد. پس از ایفای چند نقش کوتاه در سینمای فرانسه، اقبال به او رو کرد و در فیلمی از براتراند بلیر، از کارگردانان شناخته شده فرانسوی، ایفای نقش کرد. همین فیلم باعث شناخته شدن او در سینمای فرانسه و ایفای بسیاری نقش‌های مهم در دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای فرانسه شد که حاصل آن دو جایزه سزار و نامزدی برای جایزه اسکار بود.

ساعت ۲۳: فیلم‌های جذابِ «همدست»، «آخرین فرمانروا»، «ارواح سیاه»، «دقایق برخورد»، «مرد قد بلند»، «مسیر همیشگی» و «کیمیا»، در این ساعت از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

ساعت ۱ بامداد: منتخب فیلم‌های کلاسیک شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش از شنبه ۳۰ بهمن تا جمعه ۶ اسفند، عبارتند از «تعقیب شمالی»، «فیتس کارالدو» «مارنی»، «ضربه‌های کشنده»، «قهرمانان»، «۱۲ مرد خشمگین» و «غلاف تمام فلزی».

۵۷۵۷

منبع: khabaronline-342385

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد