hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین مدل پیراهن چهارخانه بچه گانه

جدیدترین مدل پیراهن چهارخانه بچه گانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل پیراهن چهارخانه بچه گانه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید برای فرزند خود لباس طرح دار مناسبی را انتخاب نمایید.

پیراهن چهارخانه بچه گانه از انواع لباس های مناسب و جذاب برای کودکان می باشد و اگر شما تمایل دارید فرزندتان استایلی امروزی تر داشته باشد بهتر است از این نوع پیراهن ها در پوشش فرزند خود استفاده نمایید.

مدل های پیراهن چهارخانه بچه گانه

پیراهن های چهارخانه باعث افزایش جذابیت ظاهری می شوند و این نوع پیراهن ها برای کودکان دختر و پسر انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. در ادامه با انواع طرح های پیراهن چهارخانه برای کودکان آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

طرح های پیراهن چهارخونه مخصوص کودکان دختر

پیراهن های چهارخانه برای کودکان دختر در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید فرزندتان استایلی اسپرت داشته باشد می توانید این طرح پیراهن را برای فرزند خود تهیه کنید همچنین بهتر است پیراهن بچه گانه چهارخونه را با اکسسوری های اسپرت ست نمایید تا ظاهر و استایل فرزندتان امروزی و جذاب تر به نظر برسد.

پیراهن های چهارخانه برای کودکان دختر در انواع طرح های بدون دکمه و دکمه دار موجود می باشند که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین بهتر است جنس این پیراهن ها را از بین جنس های ضد حساسیت انتخاب نمایید تا به پوست فرزندتان در زمان پوشیدن لباس آسیبی وارد نشود.

لباس های چهارخانه با جنس نازک برای روزهای گرم سال انتخابی مناسب می باشند همچنین اگر شما تمایل دارید از این طرح پیراهن ها برای فرزندتان در روزهای سرد زمستان و پاییز استفاده نمایید بهتر است جنس پیراهن را از بین جنس های ضخیم انتخاب نمایید.

طرح های پیراهن چهارخونه مخصوص کودکان پسر

پیراهن چهورخانه در انواع طرح های پسرانه نیز دوخته می شوند و اغلب کودکان پسر به پوشیدن این طرح پیراهن ها علاقه زیادی دارند. این طرح پیراهن بچه گانه پسرانه را فرزند شما می تواند به صورت جلو باز یا جلو بسته بپوشد که پوشیدن پیراهن چهارخونه به صورت جلو باز برای روزهای گرم سال انتخابی مناسب می باشد.

این طرح پیراهن به راحتی با شلوارهای اسپرت و جین ست می شود همچنین بهتر است پیراهن های اسپرت چهارخانه را به همراه اکسسوری های اسپرت در پوشش کودکان مورد استفاده قرار بگیرند زیرا در این صورت استایل فرزند شما متفاوت و امروزی تر به نظر خواهد رسید.

پیراهن های چهارخانه در انواع رنگ های متنوع خنثی ، روشن و تیره موجود می باشند و در طرح این پیراهن ها اغلب دو یا چند رنگ مختلف به چشم می خورد که شما می توانید رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های فرزندتان را با توجه به رنگ هایی که در طرح پیراهن وجود دارند انتخاب نمایید همچنین می توانید رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها را با رنگ هایی که در طرح لباس وجود دارند ست نمایید.



امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد