hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین ایده ها برای تزیین ظرف هفت سین

جدیدترین ایده ها برای تزیین ظرف هفت سین

در این مطلب ایده هایی برای تزیین ظرف هفت سین را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل تزیینات مورد توجه تان قرار بگیرند.

برای تزیین ظرف هفت سین ایده های خلاقانه و جالبی وجود دارد و اگر شما تمایل دارید در هزینه های عید نوروز صرفه جویی کنید، بهتر است به کمک وسایل ساده و کم هزینه ظروف هفت سین تان را به زیباترین شکل ممکن بیارآیید.

تزیین ظرف هفت سین با ۵۷ ایده خلاقانه

عید نوروز یکی از کهن ترین جشن ها در بین ایرانیان است که به مناسبت آغاز عید نوروز خانم های خانه دار هفت سین های زیبا و خلاقانه ای را تهیه می کنند. توجه داشته باشید که برای داشتن هفت سینی شیک و بی نظیر بهتر است ظروف هفت سین تزیینات خلاقانه ای داشته باشند. در ادامه توجه شما را به چند مدل تزیینات ظرف هفت سین جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

ایده های خلاقانه برای تزیینات ظروف هفت سین

با توجه به اینکه هفت سین تا ۱۳ فروردین زینت بخش دکوراسیون داخلی منزل است بنابراین بهتر است شما در هنگام چیدمان سفره هفت سین حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.
اگر تمایل دارید برای تهیه ظروف هفت سین هزینه زیادی را متحمل نشوید بهتر است ظروف را در منزل خودتان تزیین نمایید. ظروف هفت سین را می توانید از بین جام های شیشه ای و ظروف سفالی و … انتخاب نمایید همچنین می توانید به کمک پارچه های نمدی ظروف زیبا و خلاقانه ای را برای هفت سین عید بسازید.

مدل تزئینات جدید ظروف هفت سین

چیدن سفره هفت سین، سنت زیبا و پسندیده ای در میان ایرانیان است که از جذابیت زیادی برخوردار بوده و هر کسی متناسب با سلیقه و علاقه اش مدل خاصی از چیدمان سفره هفت سین را انتخاب می نماید، همانطور که می دانید سفره هفت سین متشکل از یک سفره با طرح سنتی که معمولا از جنس ترمه یا ساتن بوده و نیز وسایل مختلف از قبیل قرآن، آینه، سبزه، ماهی قرمز، سنجد، سمنو، سکه، سیب، سماق و سیر می باشد که هر کدام نماد چیزی هستند، البته شما می توانید از هفت خوراکی یا اشیا دیگر که با حرف سین آغاز می شوند نیز استفاده کنید، حال انتخاب ظروف زیبا نقش مهمی در زیباتر شدن سفره هفت سین شما خواهند داشت، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع تزئینات شکیل سفره هفت سین قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

استفاده از ظروف سفال یکی از پرکاربردترین ظروف در تزئینات سفره هفت سین می باشند، که می توانید این ظروف سفال را با خلاقیت خود و در اشکال زیبا در منزل بسازید و تزئین نمایید، همچنین همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ جام های شیشه ای نیز کاربرد زیادی برای این منظور دارند، در اینجا انواع تزئینات جدید ظروف هفت سین را می توانید ببینید و الگو بگیرید. 



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد