hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بورس در دره سقوط ماند

بورس در دره سقوط ماند

هر چند که بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و شاخص کل بورس سعی کرد روندی صعودی به خود بگیرد و حتی تا رقم یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحد هم افزایش یافت اما در نهایت از صعود باز ماند و روندی کاهشی به خود گرفت.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۸۴۵ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۱۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۲۵ هزار و ۲۸۳ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۲۹۶ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال انجام دادند. توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل پالایش نفت تهران، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم یک واحد کاهش یافت و در رقم ۱۷ هزار و ۵۲۸ واحد ایستاد. در این بازار ۷۱۶ هزار معامله به ارزش ۲۵ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال انجام شد. تجلی توسعه معادن و فلزات، پویا زرکان آق دره، بیمه اتکایی ایرانیان و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نفت ایرانول و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

در بازار امروز ۸۹ نماد به ارزش ۱۷۴۰ میلیارد ریال صف خرید و ۷۱ نماد به ارزش ۱۸۲۵ میلیارد ریال صف فروش بودند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد