hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جهان نجمه جودگی بعد از بازیگر شدن

جهان نجمه جودگی بعد از بازیگر شدن

نجمه جودکی مجری سابق و بازیگر سریال نوار زرد 2، در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از زندگی و جهان جدیدش گفت.

نجمه جودکی مجری محبوب و مطرح برنامه های تلویزیونی که مخاطبان اغلب او را به عنوان مجری می شناسند بعد از کنار گذاشتن کار اجرا، به بازیگری روی آورده و سریال نوار زرد2، اولین تجربه بازیگری او در کارنامه هنریش شد.

نجمه جودکی

در سریال نوار زرد2 به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که از دی ماه 1400 به روی آنتن تلویزیون رفته است نجمه جودکی با ایفای نقش یاسمن در کنار بازیگران مشهوری به هنرمندی پرداخته است.

نقش آفرینی نجمه جودکی با کشته شدن شخصیت یاسمن به اتمام رسید و او در جدیدترین پست اینستاگرامی خود درباره بازی در این سریال نوشت.

نجمه جودکی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود عنوان کرد:

سلام
مدتها بود میخواستم براتون بنویسم از جهان جدیدم، جهان جدیدی که در اون زیست متفاوتی رو تجربه کردم.
از خیلی ها شنیده بودم که نقش قسمته…و به طبع چون من در کار خودم هم مجری بازیگر بودم نقش های زیادی بهم پیشنهاد شده بود که دوسشون نداشتم.
وقتی نقش یاسمن به من پیشنهاد شد به خودم گفتم نجمه باید بری دنبال علاقه همیشگی زندگیت. همون استعداد و علاقه ای که به خاطرش رشته کارگردانی سینما رو در دانشگاه انتخاب کردی و یاسمن برای من یه نشونه شد...
حتما که یکی از دلایلی که پذیرفتم کاراکتر یاسمن رو بازی کنم و بعد از 14 سال از اجرا به سمت بازیگری برم تیم فوق‌العاده نوار زرد بود...
ممنونم از سروش محمدزاده عزیز کارگردان با استعدادی که میدونه از بازیگرش چی میخواد و توی این راه خیلی به من کمک کرد. آقای شفیعی گرانقدر سپاس از اعتمادتون. سپاس ویژه از بانیپال شومون، پوریا پورسرخ و مهشید جوادی عزیزم... تشکر ویژه از تک تک اعضای نوار زرد...
و در پایان ممنونم از همه شما طرفدارانی که منو تنها نذاشتین. ببخشید که یاسمن کشته شد ، من یاسمن رو بازی نکردم ، زندگی کردم. دوستون دارم. با احترام.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد