hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > تعبیر خواب ماه

تعبیر خواب ماه

در این مطلب معنای دیدن ماه در رویا را از دیدگاه معبران شرقی و غربی برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید درست ترین معنا را برای خواب خود بیابید.

خواب دیدن یکی از مهم ترین نعمت هایی می باشد که خداوند در اختیار انسان قرار داده است. در واقع این نعمت تنها مختص به انسان ها می باشد که اشرف مخلوقات هستند.

تعبیر خواب ماه با تعابیر مختلف

دیدن ماه در رویا از دیدگاه معبران دارای تعابیر بسیار زیادی می باشد که با جزئیات مختلف بررسی شده است و در ادامه شما را با تعبیر خواب ماه آشنا می کنیم.

همسر خوب

دیدن ماه در رویا به صورت کلی بدین معنا می باشد که شما دارای همسری خوب و مهربان هستید و همسرتان آدمی می باشد که نسبت به دیگران و شما حس دلسوزی بسیار زیادی دارد بنابراین بهتر است کمی با او بهتر برخورد کنید.

لمس کردن ماه

اگر فردی در رویای خود ببیند که ماه را لمس می کند بدین معنا می باشد که می تواند به همه آن چه که آرزوی او را دارد برسد. در واقع این فرد دارای جاه طلبی بسیار بالایی می باشد و این خواب او نشان دهنده این است که می تواند به تمامی خواسته های معنوی خود برسد و برای این کار باید کمی بیش تر تلاش کند.

ماه در مه

اگر شما نیز در خواب خود ماه دیده اید باید با توجه به جزئیاتی که داشته است او را معنا کنید در غیر این صورت ممکن است اصلا تعبیر خواب شما درست نباشد. دیدن ماه در مه نشان دهنده هیجانات درونی شما می باشد. در واقع شما در یک دوره بسیار بلند سختی های بسیار زیادی را تحمل کرده اید و می توانید به زودی به تمامی خواسته هایتان برسید.

ماه و نقطه های تاریک

اگر در رویای خود ماه را با نقطه های تاریک دیده باشید بدین معنا می باشد که بعد از این که بعد از مدت ها سود بسیار زیادی را بدست می آورید و این سود می تواند روی زندگی شما تاثیرات بسیار زیادی بگذارد.

ماه درخشان

برخی از افراد ممکن است ماه های بسیار پر نوری را در رویای خود ببینند. این خواب ها نشان دهنده خوشبختی و داشتن یک رابطه شاد می باشد و شما می توانید از این که دارای یک شریک زندگی خوب هستید که در زندگی به شما وفا دار می باشد احساس لذت کرده و از زندگی خود راضی باشید.

ماه گرفتگی

ماه گرفتگی در رویا از دیدگاه معبران بسیار زیادی مورد بررسی قرار گرفته است که در ادامه تمامی این تعابیر را برایتان بررسی خواهیم کرد و شما می توانید با توجه به حالات و شرایط روحی که دارید بهترین تفسیر را برای خوابی که دیده اید پیدا کنید.

  • اولین تعبیری که این رویا دارد این است که همسر شما از شما ناراحت است و بابت موضوعی شما را درک نمی کند.
  • معنی دیگر را یکی از معبران غربی بیان کرده است که نشان می دهد اخبار بسیار بدی بعد از دیدن رویای ماه گرفتگی به شما می رسد و بهتر است خود را برای همه چیز آماده کنید.
  • آخرین تعبیر این خواب این است که شایعات می تواند جامعه را به سمت ویرانی بکشاند و از این رو باید بیش تر مراقب کارها و افکار خود باشید.



انفجار ماه

یکی دیگر از خواب هایی که ممکن است در مورد ماه ببینید این است که ماه منفجر شود. اگر این خواب را در رویا دیده اید معنای خوبی ندارد و شنان دهنده این است که شما استرس بسیار زیادی دارد و برای این که بتوانید کار خود را خوب انجام بدهید نیاز است تا بتوانید آرامش خود را حفظ کنید.

ماه در روز

اگر فردی در رویای خود ماه را در روز ببیند به طوری که دیدن این امر برایش غیر ممکن باشد بدین معنا می باشد که همه چیز دوباره درست خواهد شد و شخصی که او را ترک کرده است به سمتش باز خواهد گشت و در نتیجه یک زندگی خوب را با هم خواهند ساخت.

نصف شدن ماه

پدیده نصف شدن ماه یکی از مهم ترین پدیده های زمان پیامبر می باشد. اگر چنین خوابی را دیده اید بدین معنا می باشد که می توانید تجارت خود را گسترش دهید. دیدن این خواب معنای بسیار خوبی دارد و نشان می دهد که شما می توانید با این کار سود بسیار زیادی را کسب کنید. البته اگر ادامه خواب شما به گونه ای بود که ماه بعد  از این که نصف شد دوباره به هم چسبید یعنی با فردی آشنا می شوید و به تدریج عاشق او خواهید شد و با او ازدواج خواهید کرد.


سفر به ماه

یکی از بیشترین مسائلی که امروزه در مورد آن بحث می شود سفر به فضا می باشد. دیدن این خواب امری بسیار طبیعی می باشد و هر فردی می تواند آن را ببیند. در نظر داشته باشید که این خواب بدان معنا است که وظایف بسیار زیاد و مهمی بر عهده شما قرار خواهد گرفت از این رو باید کمی بیش تر مسئولیت پذیر باشید تا بتوانید از پس این کارها بر بیایید.

دیدن رنگ ماه

اگر ماهی که در آسمان دیده اید آبی رنگ باشد نشان دهنده این است که شما یک رابطه کاملا سالمی در پیش دارید و در آن رابطه احساس آرامش می کنید.

دو ماه در آسمان

اگر در رویای خود دو ماه را در آسمان دیدید بدین معنا می باشد که در زندگی خود مشکلی دارید و برای حل آن بر سر دو راهی بزرگی گیر کرده اید. در واقع دو راهی که در رو به روی شما قرار دارد بسیار مدهوش کننده و اغوا گر می باشد و شما را سردرگم خواهد کرد. تعبیر دیگری که این رویا دارد این است که شما به دلیل این که به پول و ثروت علاقه بسیار زیادی دارید از همسر خود جدا می شوید و زندگی دیگری را برای خود خواهید ساخت.

دیدن ماه و خورشید

اگر در رویای خود ماه و خورشید ببینید بدین معنا می باشد که نا خودآگاه شما با آن چه که از خود بروز می دهید تعادل ندارد و این می تواند مشکلی بسیار بزرگ برای شما به همراه بیاورد. این خواب همچنین می تواند بدین معنا باشد که اتفاقات بسیار مهم برای شما رخ می دهد که می تواند زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدن ماه و ستاره در رویا

یکی دیگر از خواب هایی که بسیار معمول است و هر فردی می تواند آن ها را ببیند این است که ماه و ستاره را با هم ببیند بنابراین زمانی که این خواب را می بینید بسیار معنای بدی ندارد. این خواب نشان دهنده این است که شما شخصیت بسیار خوبی دارید و می توانید خلاقیت های بسیار زیادی را به خرج دهید.

ماه خاموش شده

یکی از خواب هایی که ممکن است در مورد ماه ببینید این است که خاموش شود و یا ماه خاموش شده در آسمان باشد. این خواب نماد بدبختی و فلاکت می باشد و بهتر است کمی بیش تر از قبل مراقب خود باشید.


ماه بزرگ در رویا

دیدن ماه بزرگ در رویا نشان دهنده این است که اختلافاتی در روابط شما به وجود می آید و شما باید با چاره اندیشی این روابط را حل کنید.

ماه در آب

اگر عکس ماه را در آب دیده باشید و دیگر چیزی به چشم شما نیاید بدین معنا است که شما به منفعت خواهید رسید.

ماه پشت ابر

اگر ماه را در پشت ابرها ببینید بدین معنا می باشد که یکی از رازهایتان به زودی آشکار می شود و باید بیش تلر مراقب حرکات خود باشید زیرا اطرافیان شما بسیار حسود اند و ممکن است راز های شما را به دیگران لو بدهند. در وقع این راز همان رازی می باشد که می تواند منجر به شرمندگی و شرمساری شما شود.

سقوط ماه

اگر در رویای خود دیدید که ماه در حال سقوط کردن می باشد بدین معنا است که یکی از آرزو های شما عملی می شود و شما می توانید به هر آنچه که دوست دارید برسید.


ماه قرمز رنگ

دیدن ماه قرمز رنگ در رویا یکی از خواب هایی می باشد که معبران یادی آن را معنا کرده اند که در ادامه تعابیر آن ها را برایتان بررسی می کنیم.

  • تفسیر خواب ماه قرمز در رویا بدین معنا است که به زودی درگیر یک بیماری خواهید شد بنابراین باید بیش تر مراقب خود باشید تا بتوانید از حوادث و اتفاقات ناگوار دور بمانید.
  • از دیدگاه لوک اویتنهاو که یکی از معبران غربی می باشد دیدن این خواب نشان دهنده این است که در کار شما توافق حاصل نمی شود با این حال بهتر است شما دست از تلاش نکشید و سعی کنید هر کاری که در توان شما هست را انجام دهید.
  • بر اساس گفته های آنلی بیتون که او نیز یکی از معبران غربی می باشد اگر فردی در رویای خود ماه قرمز رنگی را ببیند بدین معنا می باشد که در کشوری جنگ خواهد شد و مردم برای دفاع از آن پیش قدم می شوند.

ماه زیبا در رویا

اگر فردی در رویای خود ماهی را ببیند و این ماه از نظرش بسیار زیبا بیاید بدین معنا می باشد که عشق وفا داری نصیبش خواهد شد و می تواند سالیان سال خوشبخت شود.

ماه کامل در خواب

یکی از معبران غربی دیدن ماه کامل را در خواب معنا کرده است. وی اعتقاد دارد که دیدن این خواب نشان دهنده این است که به شما خیانت می شود و شما باید حواستان را نسبت به اطرافیانتان بیش تر جمع کنید.


تعبیر خواب از دیدگاه معبران اسلامی و غربی با جزئیات

در ادامه دیدن ماه در رویا را از دیدگاه معبران اسلامی و غربی با جزئیات کامل تری برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید معنای خواب دقیق خود را نیز در این تعابیری که خواهیم گفت جستجو کرده و هر کدام را که فکر می کنید به شرایط روحی شما نزدیک تر است را انتخاب کنید.

ابن سیرین

  • دیدن ماه در رویا از دیدگاه ابن سیرین به معنای پادشاه می باشد.
  • اگر در رویای خود مشاهده کردید که ماه به دو نیم شد بدین معنا می باشد که پادشاه یا وزیر می میرد.
  • اگر در رویای خود دیدید که ماه با شما در حال سخن گفتن می باشد نشان دهنده این است که شما به عنوان حاکم انتخاب خواهید شد.
  • اگر در خواب خود دیدید که دو ماه با یک دیگر در حال ستیز بودند بدین معنا می باشد که میان دو پادشاه خصومت و درگیری های شدیدی رخ می دهد.
  • اگر در رویای خود ماه ناقص شده ببینید بدین معنا است که یکی از دو پادشاه معزول خواهد شد.


امام صادق (ع)

امام صادق (ع) در مورد تعبیر خواب ماه چند تعبیر کلی بیان کرده اند و گفته اند که دیدن این خواب نشانه هفده چیز می باشد. این معانی شامل وزیر، ندیمه و همدم، رئیس، کنیزک، شرف و جاه، غلام، کار بیهوده، فرمانروا، فردی بد عمل و مفسد فی الارض، بزرگتری یافتن، مادر، پدر، زن، فرزند، پسر و بزرگواری می باشد.

آنلی بیتون

این معبر غربی تعابیر جداگانه ای برای این خواب در نظر دارد که آن ها را یک به یک برایتان بررسی می کنیم و با زبانی ساده تر بیانشان خواهیم کرد.

  • دیدن ماه نو در رویا می تواند نشان دهنده این باشد که ازدواجی موفق خواهید داشت و ثروت شما بیش از حد افزایش خواهد یافت.
  • اگر در رویای خود ماه را در آسمانی دیدید که پر از ستاره بود یعنی در زندگی عاطفی خود کامیاب خواهید شد.
  • اگر در رویای خود ماه را به صورت غیر عادی ببینید بدین معنا می باشد که یک دعوا در خانواده رخ می دهد که شما باید به هر روشی که بلد هستید از رویداد بسیاری از مشکلات پیشگیری کنید.
  • اگر فردی در رویای خود در حال صحبت کردن با ماه باشد و از آن بخواهد تا آینده اش را برایش بازگو کند بدین معنا می باشد که با فردی که دوست دارد و عاشقش می باشد ازدواج خواهد کرد.
  • اگر در رویای خود دیدید که ماه به صورت ناگهانی تیره می شود بدین معنا می باشد که شما درایت ها و مهارت های کافی را برای انجام کارهایتان ندارید و ممکن است کارهایی که در حال انجام آن ها هستید با دشواری مواجه شوند و حتی شکست بخورند.


تعبیر حضرت یوسف

یوسف نبی (ع) نیز یکی از افرادی بودند که به تعبیر رویا آگاهی داشتند و در زمان خود رویاهای بسیاری را تعبیر کرده اند. ایشان در مورد دیدن ماه در رویا یک معنا بیان کرده اند که آن را برایتان بررسی خواهیم کرد. تعبیری که ایشان برای دیدن ماه در آسمان بیان کرده اند بدین معنا می باشد که فرد رویا بیننده از بزرگان خود شادی می بیند.

دانیال نبی (ع)

ایشان بیان کرده اند که دیدن ماه در آسمان به معنای وزیر می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد