hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اسکوچیچ تحت امر دیگران است و اراده‌ای ندارد!

اسکوچیچ تحت امر دیگران است و اراده‌ای ندارد!

ناصر فریادشیران پیشکسوت فوتبال ایران در مصاحبه با خبرآنلاین از وضعیت فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت امیدوار است هیئت رئیسه براساس اساسنامه عمل کنند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ ناصر فریاد شیران در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: درباره اسکوچیچ یک نکته بگویم. بازیکنی داشتیم به اسم ایمان‌ موسوی که بازیکن‌ فجر سپاسی بود و کمکش کردیم از فجرسپاسی بالا آمد و جذب نفت تهران شد. تا نزدیک نیم‌فصل ده گل زد و آقای گل بود و بازیکن خوبی بود. ایشان برخلاف میل ما و باشگاه، به استقلال رفت و در آنجا موفق ظاهر نشد و به فولاد خوزستان رفت. زمانی به فولاد رفت که اسکوچیچ سرمربی فولاد بود. به دستور یکی از مربیان لیگ‌برتری، اسکوچیچ و دلال‌هایی که بودند دستور دادند که ایمان موسوی را اذیت کنند. آقای اسکوچیچ با ایمان موسوی صحبت می‌کند و می‌گوید به ملوان بندرانزلی برو. موسوی هم می‌گوید من قرارداد دارم و علاقه دارم اینجا باشم.‌ اسکوچیچ می‌گوید تو را نمی‌خواهم و به ملوان برو.‌ ایمان می‌گوید همینجا می‌مانم و ملوان هم آن سال شرایط خوبی نداشت و فکر کنم سقوط کرد. نهایتا موسوی قبول نمی‌کند و بعد از چند روز اسکوچیچ با ایشان صحبت می‌کند و نهایتا می‌گوید با تیم‌ تمرین‌ نکن فقط دور زمین بدو. موسوی هم آن زمان بازیکن آماده‌ای بود اما رفتار آقای اسکوچیچ در آن مقطع به قطعیت می‌گویم یکی از عوامل تخریب ایمان‌ موسوی بود. موسوی یک‌ هفته دور زمین می‌دویده و پس از آن با او صحبت‌ می‌کند که باید به ملوان بروی. اقای موسوی هم قرارداد داشت و قبول ‌نکرد که نهایتا می‌گوید در تمرینات گروهی نمی‌توانی شرکت کنی و باید بدون مربی در این تایم‌ها دور زمین بدوی. این برای بازیکنی در آن سطح سخت است و متاسفانه اینطور که خودش می‌گفت نزدیک یک‌ ماه فقط دور زمین می‌دوید.

او ادامه داد: سخت‌ترین کار برای یک بازیکن همین است که تحقیر شود و به دستور یک سرمربی لیگ برتری از شرایط آرمانی دور شود. منظورم این است که اسکوچیچ که مربی تیم ملی است از نظر من صلاحیت سرمربی‌گری تیم ملی را ندارد چون با دلال‌ها کار می‌کند و کسی که یک بازیکن را آنطور تحقیر می‌کند، مشخص است که تحت امر دیگران است و اراده‌ای ندارد همان‌طور که دفعه قبل هم‌ گفتم ایشان حتی بیرانوند را با اراده خود ذخیره نگذاشت. امیر اسکندری گفته که بیرانوند باید ذخیره باشد و از بالا به او گفته‌اند با بیرانوند صحبت کن که ذخیره شود و عابدزاده فیکس شود و به نوعی کاری کنند حماسه ملبورن با این پدر و پسر تکرار شود. در حالی که گفتم شیرینی صعود به همه متعلق است و نفر اولش هم بیرانوند است و حق‌ او بود شیرینی صعود را در این بازی آخر بچشد که متاسفانه این امکان نبود و او نیمکت‌نشین شد.

متن کامل مصاحبه خبرآنلاین با ناصر فریاد شیران را، اینجا بخوانید.

257 251

منبع: khabaronline-1603279

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد