hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۱۴ ساعت پرواز به عشق برزیل/عکس

۱۴ ساعت پرواز به عشق برزیل/عکس

۳۲ هزار نفر هوادار برزیلی، پس از ۱۴ ساعت و ۲۵ دقیقه پرواز از کشور برزیل به امارات، نا امید به خانه بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فینال جام باشگاه ‌های جهان روز ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، در استادیوم محمد بن زاید شهرابوظبی با ۳۲ هزار نفر تماشاگر برگزار شد. در این فینال پالمیراس برزیل و چلسی به مصاف یک دیگر رفتند تا جام باشگاهای جهان ۲۰۲۱ را به اسم خود ثبت کنند. یکی از شاخص ترین اتفاقاتی که میتوان در این فینال به آن اشاره کرد حضور هواداران برزیلی پالمیراس بود که از روزها قبل می‌توانستیم تعداد زیادی از آنها را در سطح شهر ابوظبی با لباس این تیم ببینیم. عشق به فوتبال در برزیل را می‌توان یک عشق عمیق دانست، چراکه سفر طولانی را برای تشویق تیم محبوب خود طی کرده بودند، تا پر تعداد و پر شور تر از همیشه تیم محبوب خود را تشویق کنند، به طوری که تماشاچیان اروپایی چلسی در ورزشگاه به چشم نمی آمدند. اما این عشق آنطور که باید به سرانجام نرسید.

پالمیراس با بازی دفاعی خود و نفوذ های کم تعداد نتوانست آنطور که باید دروازه تیم چلسی را باز کند. اما سیستم ۵ دفاعه و منظم‌شان در مهار حمله های تیم چلسی بسیار موفق بودند و با چند نفوذ غیر منتظره چلسی را مجبور به تغییر سیستم بازی خود در دقیقه ۳۱ مسابقه کرد. با وجود سیستم دفاعی پر تعداد پالمیراس، چلسی چاره ایی جز شوت از پشت محوطه ۶ قدم و نفوز از عرض نداشت. بلاخره در دقیقه ۵۴ لوکاکو، فرشته نجات چلسی در نیمه نهایی، با پاس عرضی و استفاده از فیزیک بدنی خود توانست اولین گل را برای چلسی به ثمر برساند. در نیمه دوم فشار تیم برزیلی و تشویق های هواداران پالمیراس دو چندان شده بود و توانستند با پنالتی در منطقه شش قدم بازی را به تساوی بکشانند.

در ادامه مسابقه، هر دو تیم با ترس از ضد حمله بازی را به وقت های اضافی کشاندند و سرانجام تیم چلسی با خطا از سوی مدافع پالمیراس توانست خود را از شر شانس و اقبال پنالتی های بعد از اتمام وقت های اضافی، نجات دهد و فینال را به سود خود به اتمام برساند. چلسی توانست برزیلی های عاشق را برای چند دقیقه به سکوت دعوت کند و آن‌ها را بدون جام راهی یک سفر طولانی برای بازگشت به خانه کنند.

نویسنده: سحر استادرحیمی

۱۴ ساعت پرواز به عشق برزیل/عکس

۱۴ ساعت پرواز به عشق برزیل/عکس

۲۵۸ ۲۵۱

منبع: khabaronline-1603078

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد