hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > تعبیر خواب چهره (صورت) چیست و به چه معناست ؟

تعبیر خواب چهره (صورت) چیست و به چه معناست ؟

خواب چهره دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن چهره در خواب را در دلگرم بخوانید .

تعبیر خواب چهره ، تعبیر خواب صورت رنگ پریده، تعبیر خواب دیدن چهره زشت، تعبیر خواب دیدن چهره زیبا و ... از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات ، برداشت ها و پیام های مختلف این خواب می پردازیم.

دیدن چهره در خواب

چهره در خواب بیانگر حال و روز شما در عالم واقعیت است. تعبیر دیگرش این است که وانمود می کنید که همه چیز خوب است در حالی که نیست. سعی کنید غم هایتان را فراموش کنید و واقعا یک رو باشید.


تعبیر خواب صورت رنگ پریده

چهره رنگ پریده هشداری است که در معرض خطر بزرگی قرار خواهید گرفت. احتمالا شخصی در محل کارتان کسی مسئولیت پذیری و خوب بودن شما را دوست ندارد و به دنبال این است که برایتان دردسر ایجاد کند. شما نمی خواهید شغل و شهرت خود را به خاطر پول به خطر بیاندازید

و

تعبیر خواب دیدن چهره زشت

تعبیر دیدن چهره پیر یا زشت نشانه نگرانی است. اعضای خانواده احتمالا روی شما حساب ویژه ای باز کرده اند. اما هرچه زمان می گذرد ، می فهمند که اشتباه کرده اند. شما دیگر نمی توانید مثل گذشته به آن ها کمک کنید.


تعبیر خواب چهره ی زیبا

دیدن چهره ی زیبا نماد یک ازدواج سعادتمندانه است. شما فردی هستید که از زندگی زناشویی لذت می برید. شما به خیلی چیزها متفاوت نگاه می کنید و انرژی مثبتی را به دیگران می دهید و روحیه دیگران را بالا می برید.


تعبیر خواب چهره خندان

دیدن چهره ی خندان نمادی از عشق و خوشبختی است. شما معتقدید کسی که دیگران را می خنداند خودش نیز می خندد. این رفتار شما باعث شده که دیگران شما را تحسین کنند و از شما به نیکی یاد کنند. سعی کنید همینطور پر انرژی بمانید. مشکلات همیشه هست اما حال خوب به راحتی به دست نمی آید.


تعبیر خواب صورت در آب

اگر در خواب دیدید که چهره تان را در آب نگاه می کردید تعبیرش این است که به زودی بیماری تان خوب خواهد شد یا آرزویتان به حقیقت خواهد پیوست. تعبیر این خواب عالیست.



تعبیر خواب چهره غمگین



تعبیر این خواب این است که باید دیگر کارهایی را که برای شما مناسب نیستند متوقف کنید. احتمالاً به دیگران اجازه داده اید که زندگی شما را کنترل کنند. در واقع شما آزادی عمل را از خود گرفته اید.
  • دیدن چهره غمگین دیگران نشانه این است که شخصی به کمک شما نیاز دارد. اگر چهره غریبه ای غمگین را در خواب دیدید، تعبیرش این است که به زودی فرصتی خواهید داشت تا به شخصی که حتی او را نمی شناسید کمک کنید.
  • دیدن چهره گریان درخواب نشانه این است که در محل کار یا در خانه با مشکلات جدی روبرو می شوید. اخیراً چیزی شما را بسیار آزار می دهد و شما را از کار و زندگی می اندازد. چند روز مرخصی بگیرید تا یکبار برای همیشه آن مشکل را حل کنید زیرا از روی بی احتیاطی اشتباهات بزرگتری را هم انجام خواهید داد.
  • اگر چهره گریان دیگران را دیدید، تعبیرش این است که آنها راز خود را به شما می گویند و از شما می خواهند قسم بخورید که هرگز آن را برای کسی آشکار نخواهید کرد. شما کسی هستید که اسرار را دوست ندارید ، اما به درخواست آنها احترام می گذارید.

تعبیر خواب صورت خونین

تعبیر دیدن چهره خون آلود نشانه این است که برای رسیدن به خواسته های دیگران، از خود گذشتگی و فداکاری می کنید. به همین خاطر خودتان متحمل ضرر می شوید و این موضوع روی جسم و روحتان تاثیر بدی خواهد گذاشت.
اگر در خواب چهره خونین شخص دیگری را مشاهده کردید، تعبیرش این است که کسی که شما را دوست دارد از شما مشاوره میگیرد. احتمالا به درد سر افتاده و از شما می خواهد که به او کمک کنید.


تعبیر خواب صورت پر از جوش

دیدن چهره پر از جوش نمادی از مشکلات و اعتماد به نفس است. چیزی شما را از مسیر خارج کرده است و شما به سختی می توانید بازگردید.
اگر در خواب دیدید که صورت غریبه پر از آکنه است تعبیرش این است که دوره سختی از زندگی را سپری می کند. اگر دوست یا شخصی در نزدیک تان است و نیاز به کمک دارد او را کمک کنید.


تعبیر خواب صورت پف کرده

اگر در خواب دیدید که چهره شما پف کرده بود، تعبیرش این است که با موفقیت از بحرانی که در آن هستید عبور می کنید. صبور باشید. به زودی از آن ها عبور خواهید کرد.
اگر در خواب غریبه ای با صورت پف کرده را دیدید، تعبیرش این است که مشکلات و موقعیت های سخت شما را به کسی نزدیک می کند.


تعبیر خواب صورت کبود

چهره کبود نشانه نگرانی درباره مردم است. از افراد حیله گر و منافق دور بمانید ، به خصوص اگر قصد برخی از افراد برای شما روشن نباشد.
اگر در خواب چهره کبود عزیزانتان را دیدید، تعبیرش این است که تصمیم می گیرید در زندگی دیگران دخالت نکنید ، حتی اگر می بینید که چند نفر از عزیزان شما کارهای بدی انجام می دهند.


تعبیر خواب صورت پر از کک و مک

دیدن چهره پر از کک و مک درخواب نشانه این است که در آینده با مشکلات بزرگی روبرو می شوید. این بار مجبورید این کار را به تنهایی انجام دهید زیرا هیچ کس نمی تواند به شما کمک کند.
اگر فردی آشنا را می بینید که صورت او نیز پر از کک و مک بود تعبیرش این است که از زندگی خود شکایت دارد و این شکایت را برای شما بازگو می کند. اگر غریبه ای را دیدید که چهره ای پر از کک و مک داشت، تعبیرش این است که به زودی یک فرصت عالی تجاری کسب خواهید کرد که نباید آن را از دست بدهید.

تعبیر خواب صورت شستن

تعبیر این خواب نشانه پایان سختی ها و شروع فرصت های جدید است. به زودی با انرژی دو چندان به آینده ای روشن فکر خواهید کرد. اگر در خواب صورت شخص دیگری را می شستید ، تعبیرش این است که نگران عزیز خود هستید. سعی کنید در کنار او باشید و به او کمک کنید تا با مشکلاتش بهتر کنار بیاید.


تعبیر خواب چهره آرایش کرده

دیدن چهره با آرایش در خواب نشانه این است که شما اشتباهی کرده اید و اکنون می خواهید آن را از همه پنهان کنید. در واقع روی خوب خود را به دیگران نشان دادید. اگر در خواب دیدید که شخص دیگری آرایش میکند، تعبیرش این است که او می خواهد چیزهای مهمی را از شما مخفی کند.
دیدن چهره با گونه هایی سرخ در خواب نشانه شادی و خوشبختی و سلامتی است. به زودی زندگی پرشور و شادی را خواهید داشت.. شما فردی بسیار متواضع هستید و نمی دانید وقتی کسی شما را ستایش می کند چه واکنشی نشان دهید.
اگر در خواب دیدید که چهره خود را پنهان کردید، تعبیرش این است که از چیزی که هستید خجالت می کشید یا از کاری که میکنید. سعی کنید خودتان باشید. اجازه ندهید که دیگران برای زندگی شما نظر بدهند و شما را مسخره کنند


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد