hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > امینی: یزدانی، قاسم‌پور و زارع پیش از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، یک جا کشتی خواهند گرفت

امینی: یزدانی، قاسم‌پور و زارع پیش از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، یک جا کشتی خواهند گرفت

مربی تیم ملی آزاد تاکید کرد که طلایی‌های تیم ملی کشتی در جهانی اسلو پیش از شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت خواهند کرد.

احسان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دور جدید تمرینات آزادکاران که از 28 بهمن ماه خواهد بود، اظهار داشت: اردوی کشتی‌گیرانی که قرار است همراه با پژمان درستکار سرمربی تیم ملی و اباذر اسلامی در جام یاشاردوغو کشتی بگیرند، از 28 بهمن شروع می‌شود، سایر نفرات هم چند روز بعد به اردو می‌آیند. اردوی یاشاردوغو 3-4 روزه است و بعد تیم به ترکیه اعزام می‌شود. اردوی بعدی ما هم مربوط به مسابقات قهرمانی آسیاست.

وی در مورد اینکه چرا اسم حسن یزدانی در برخی رسانه‌ها در جمع نفرات اعزامی به جام یاشاردوغو عنوان شده، تاکید کرد: من هم دیدم اسم او برای شرکت در این جام مطرح شده، اما یزدانی قرار نیست در ترکیه کشتی بگیرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درپاسخ به این سوال که آیا سه طلایی مسابقات جهانی 2021 بدون حضور در هیچ مسابقه‌ای قرار است در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند، گفت: حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع به واسطه کسب مدال طلای جهانی از شرکت در جام تختی معاف هستند، اما با توجه به لغو سفر آمریکا فاصله‌ بین آخرین کشتی آنها با مرحله نهایی انتخابی تیم ملی زیاد می‌شود. به همین دلیل حتما پیش از حضور در انتخابی، حتما در یک تورنمنت کشتی خواهند گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد