hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > نحوه استفاده از توئیتر بدون حساب کاربری

نحوه استفاده از توئیتر بدون حساب کاربری

در این گزارش به نحوه استفاده از شبکه اجتماعی توئیتر بدون حساب کاربری پرداخته شده است.

توئیتر یکی از شبکه‌های اجتماعی است که کاربران بسیاری از قشر‌های مختلف در خودش دارد. افراد برای دنبال کردن شخصیت‌های مورد علاقه شان یا اطلاع از اخبار باید یک حساب توئیتری داشته باشند، اما همه نمی‌خواهند یک حساب ایجاد کنند تا فقط چند توئیت را بررسی کنند.

به گزارش makeuseof؛ توئیتر به هرکسی اجازه می‌دهد بدون نیاز به حساب کاربری در این شبکه اجتماعی، توئیت‌ها را بررسی کنند. در ادامه این گزارش به استفاده از توئیتر بدون داشتن حساب کاربری اشاره شده است.

توئیتر را بدون داشتن حساب کاربری مشاهده کنید

می‌توانید از بسیاری از بخش‌های توئیتر بدون حساب کاربری استفاده کنید، اما عملکرد‌های خاص کار نمی‌کنند، مگر اینکه وارد سیستم شوید.

برخی از بخش‌های توئیتر که بدون حساب کاربری کار نمی‌کنند:

دنبال کردن حساب‌ها برای ایجاد جدول زمانی
ارسال توئیت
پاسخ دادن به توئیت‌ها، لایک کردن و بازتوئیت کردن
استفاده از تب Media و Likes برای فیلتر کردن توئیت‌های نمایه افراد

توجه داشته باشید که توئیتر زمانی قابلیتی داشت که به کاربران امکان می‌داد از طریق پیامک در توئیت‌ها مشترک شوند. البته این ویژگی دیگر در دسترس نیست. بدون حساب، نمی‌توانید از برنامه توئیتر در اندروید یا آیفون استفاده کنید. به محض باز کردن توئیتر از شما خواسته می‌شود به سیستم وارد شوید.

هنگامی که از صفحه اصلی توئیتر در یک مرورگر دسکتاپ بدون ورود به سیستم بازدید می‌کنید، از شما می‌خواهد که قبل از انجام هرکاری به حساب خودتان وارد شوید. با این حال، روش‌های دیگری را بیان می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد این موضوع را دور بزنید.

صفحه کاوش توئیتر را بدون حساب کاربری مرور کنید

در صفحه اصلی توئیتر موضوعات پرطرفدار را در حوزه‌های مختلف خواهید دید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد هرکدام روی آن‌ها کلیک کنید. این مطالب شامل توئیت‌های مرتبط، به‌علاوه ویدئوها، عکس‌ها و خلاصه‌ای از رویداد (بسته به موضوع) خواهد بود.


از برگه‌های بالا برای انتخاب موضوع خاصی که به آن علاقه دارید، مانند اخبار، ورزش یا سرگرمی استفاده کنید. هر بخش بهترین توئیت در آن حوزه را نشان می‌دهند که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها کلیک کنید. اگر فقط می‌خواهید از توئیتر برای پیگیری موضوعات پرطرفدار استفاده کنید، این یک راه آسان برای انجام این کار بدون حساب کاربری است.

استفاده از سایت‌های شخص ثالث

برخی از سایت‌های شخص ثالث در جمع آوری هشتگ‌های ترند شده در توئیتر کار می‌کنند. این سایت‌ها هم نیازی به حساب کاربری ندارند.

Trends۲۴: با یک لیست ساده و ساعتی به روز شده از موضوعات پرطرفدار، این سایت به شما امکان می‌دهد ببینید که در ۲۴ ساعت گذشته در توئیتر چه خبر‌های داغ بوده است. یکی را انتخاب کنید تا ببینید که چگونه محبوبیت آن در طول ساعت‌ها تغییر کرده، یا برای مشاهده اطلاعات بیشتر و مشاهده آن در توئیتر، روی آن کلیک کنید. از منوی کشویی در بالا برای فیلتر کردن هشتگ‌ها بر اساس کشور استفاده کنید. نمای پیش فرض در سراسر جهان است.


GetDayTrends: در این سایت، می‌توانید موضوعات و هشتگ‌های پرطرفدار روز گذشته را بررسی کنید. کلیک کنید تا ببینید که چگونه آن‌ها در طول زمان یا در مناطق مختلف تغییر کرده اند. همچنین یک انتخابگر تاریخ در بالای لیست وجود دارد که می‌توانید از آن برای بررسی داده‌های گذشته استفاده کنید؛ علاوه بر این در بالا سمت راست، هشتگ‌هایی را خواهید دید که برای مدت طولانی ترند بوده اند.

جستجو در توئیتر بدون ورود به سیستم

اگر به دنبال چیز خاصی در توئیتر هستید، نوار جستجو در بالای صفحه کاوش بسیار مفید است و بدون حساب کاربری نیز کار می‌کند. یک نام کاربری، موضوع یا هر چیز دیگری را برای مشاهده پیشنهادات تایپ کنید. توئیتر داستان‌ها و حساب‌هایی را نشان می‌دهد که با هریک از کلماتی که وارد می‌کنید مطابقت دارند. روی یک داستان کلیک کنید تا بیشتر در مورد آن ببینید، یا اگر می‌خواهید فقط عبارت را جستجو کنید، Enter را بزنید.


هشتگ‌ها را در توئیتر فراموش نکنید که یافتن توئیت‌های مرتبط با یک موضوع خاص را آسان می‌کنند. همچنین می‌توانید کاربران را با نام کاربری به همراه @ جستجو کنید. اگر می‌خواهید به جای محبوبیت، توئیت‌ها را بر اساس زمان مرتب سازی کنید، از قسمت بالای برگه استفاده کنید تا این گزینه را به آخرین حالت تغییر دهید.


جستجوی پیشرفته را در توئیتر امتحان کنید

جستجوی پیشرفته توئیتر یک ابزار فوق العاده مفید است که در کمال تعجب نیازی به حساب کاربری برای استفاده ندارد. اگر جستجوی پیش فرض را پیدا نکرد، می‌توانید توئیت یا کاربر مناسب را پیدا کنید. شما می‌توانید نتایج خود را براساس کلمات یا عبارات کلیدی مرتب کنید، هشتگ اضافه کرده و آن‌ها را بر اساس زبان فیلتر کنید.


خواندن توئیت‌های یک کاربر خاص بدون حساب کاربری

توئیتر به شما امکان می‌دهد توئیت‌های هرکسی را بدون نیاز به حساب کاربری بخوانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه پروفایل آن‌ها مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید که اگر شخصی حساب خود را خصوصی کرده باشد، نمی‌توانید نمایه‌ او را ببینید. بدون حساب کاربری نمی‌توانید درخواست دنبال کردن شخصی را بدهید.

همانطور که در بالا ذکر شد می‌توانید یک کاربر را در توئیتر یا پروفایل او را در گوگل جستجو کنید. فقط " [person]Twitter" را جستجو کرده و به راحتی حساب او را پیدا کنید. جستجو در گوگل اغلب ساده‌تر از جستجو در توئیتر است، زیرا همه از نام واقعی خود برای حساب توئیتر خود استفاده نمی‌کنند. بنابراین، جستجوی گوگل احتمالاً سرنخ‌های بهتری را ارائه می‌دهد.


هنگامی که حساب توئیتری کاربر را پیدا کردید، می‌توانید آن صفحه را نشانه گذاری کرده تا در آینده به راحتی آن را بررسی کنید.

لیست‌های توئیتر را برای حساب‌های متعدد دنبال کنید

شما محدود به دنبال کردن حساب‌های فردی در توئیتر نیستید. فهرست‌های توئیتر مجموعه‌ای از چندین حساب هستند که به شما امکان می‌دهند توئیت‌های افراد زیادی را در یک مکان مرور کنید. این ویژگی حتی اگر وارد حساب کاربری نشده باشید، کار می‌کند. این ویژگی به شما کمک می‌کنند تا در انجمن‌های توئیتر که مطابق با علایق شما هستند، فعالیت داشته باشید. به عنوان مثال، حساب کاربری @Verified توئیتر فهرستی از المپیکی‌ها دارد.

البته بدون حساب کاربری فقط می‌توانید لیست‌های عمومی را دنبال کنید. لیست‌های خصوصی نیاز به حساب کاربری دارند. اگر وارد سیستم شده اید، توئیتر به شما امکان می‌دهد لیست‌ها را جستجو کنید، اما یافتن آن‌ها بدون حساب سخت‌تر است. جستجوی لیست توئیتر ScoutZen را امتحان کنید تا مواردی را که دوست دارید پیدا کنید.

بدون ورود به حساب کاربری از توئیتر لذت ببرید

با این نکات و ابزارها، حتی اگر حساب کاربری ندارید، می‌توانید از توئیتر سود زیادی ببرید. توئیتر به شما اجازه می‌دهد تا بدون اینکه وارد حساب کاربری شوید، از توئیت‌های بی پایان در جدول زمانی خود مطلع شوید. مهم نیست که از یک حساب کاربری استفاده می‌کنید یا خیر، هنگام استفاده از توئیتر باید چیز‌های زیادی را بدانید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد