hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > سرتیپی: بلیت سینماها باید گران شود

سرتیپی: بلیت سینماها باید گران شود

تهیه کننده فیلم شهرک گفت: به نظر من بلیت سینما قطعا باید گران شود، نزدیک به دو سال است که بلیت سینماها گران نشده و اما هزینه‌های تولید در سینما و همچنین اداره سالن سینما حداقل ده برابر شده است.

علی سرتیپی در گفت‌وگو با میزان پیرامون احتمال گرانی بلیت سینماها گفت: به نظر من بلیت سینما قطعا باید گران شود، نزدیک به دو سال است که بلیت سینماها گران نشده و اما هزینه‌های تولید در سینما و همچنین اداره سالن سینما حداقل ده برابر شده است. 

وی در همین رابطه ادامه داد: ما اگر محصولی را برای اداره یک سینما در سال گذشته با یک قیمت می خریدیم امسال همان محصول چندین برابر شده است، البته این گرانی در تمامی محصولات به وجود آمده و در سینما هم چنین است. البته سینما شرایط وحشتناک کرونایی را پشت سر گذاشته است.


این تهیه کننده سینما در همین راستا تاکید کرد: من فکر می‌کنم در حال حاضر بلیت سینما در ایران خیلی ارزان است، اگر حساب کنیم امروز مردم با فقط یک دلار به سینما آمده و فیلم می بینند اما در اروپا برای تماشای آثار حداقل پانزده یورو هزینه می کنند. این در حالی رخ می‌دهد که هزینه های تولید آثار سینمایی به اروپا نزدیک شده اما در فروش بلیت همچنان با قیمتی پایین این محصول را عرضه می ‌کنیم. 

وی با اشاره به کیفیت بالای سینماهای جدید در کشور اضافه کرد: ما در حال حاضر در کشور سینماهایی داریم که کیفیت صندلی و سالن آنها از بسیاری از سینماهای اروپایی بیشتر است اما این سینماها هزینه های خود را در نمی آوردند. نسبت به هزینه های روز قیمت بلیت بی نهایت کم است. 

سرتیپی در همین رابطه ادامه داد: امروز یکی از ارزان‌ترین تفریحات برای خانواده‌ها سینما است، به عنوان مثال یک خانواده پنج نفره با ۱۵۰ هزار تومان می‌توانند سه یا چهار ساعت خود را بگذرانند، با این پول حتی نمی‌توان دو عدد ساندویچ خرید.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شهرک» خاطرنشان کرد: امیدوارم که اگر بلیت سینماها افزایش قیمت پیدا کرد مردم همچنان از سینما استقبال کنند، به شخصه امیدوارم که با پایان کرونا در سال آینده استقبال خوبی از آثار سینمایی به عمل آید. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد