hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > پرواز استقلال به صدر با یامگا

پرواز استقلال به صدر با یامگا

استقلال با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را بدرقه کرد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان آبی ها با تک گل یامگا پیروز شدند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، محمد دانشگر، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد.

ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی،حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان قاسمی، سعید باقرپسند، محمد امین درویشی، سجاد دانایی، محمد خدابنده لو

نیمه اول:

دقیقه ۱۲: دقایق ابتدایی این مسابقه به دلیل تداخل با مسابقه پرسپولیس و نساجی از تلویزون پخش نشد. پرتاب بلند اوت ابراهیم زاده به محوطه جریمه استقلال باعث شد که یک موقعیت گلزنی ایجاد شود و شوت درویشی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹::ارسال زمینی باقرپسند روی دروازه استقلال یک موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما مهاجمان ذوب آهن در این صحنه جاماندند.
 

دقیقه ۲۵::ذوب آهن روی پرتاب دیگر بلند اوت صاحب یک ضربه کرنر شد. این ضربه را ابراهیم زاده روی دروازه فرستاد که توپ را مدافعان برگشت دادند و سجاد دانای توپ برگشتی را با یک شوت محکم و بی دقت از کنار دروازه استقلال با اختلاف زیاد به بیرون فرستاد.

دقیقه ۲۸: قریشی یک بار دیگر با پرتاب اوت نمایشی باعث شد که تیم ذوب آهن به محوطه جریمه استقلال برسد اما این اوت بلند هم حاصلی برای شاگردان تارتار نداشت.

دقیقه ۲۹: مهدی پور ضربه کرنر استقلال را زد که مدافعان ذوب آهن توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۳۲: خطای روزبه چشمی روی باقر پسند بازیکن تیم ذوب آهن یک ضربه کاشته برای تیم اصفهانی به همراه داشت. این ضربه از پشت محوطه جریمه را آرمان قاسمی زد که با اختلاف زیادی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: مهدی پور ضربه کرنر استقلال را زد که مدافعان ذوب آهن توپ را دفع کردند و کرنر دوم هم حاصلی برای آبی پوشان تهرانی نداشت.
 

دقیقه ۳۸: مسعود ابراهیم زاده ضربه کاشته ذوب آهن را به شکل پاس زد و توپ را بعد از پاسکاری به سمت دروازه استقلال شوت زد که حسینی دروازه‌بان استقلال با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد. این کرنر حاصلی برای ذوب آهن نداشت.

دقیقه ۴۵: ضربه کاشته استقلل را مهدی پور روی دروازه ذوب آهن فرستاد که در نهایت توپ به چشمی رسید و شوت او از داخل محوطه جریمه به مدافعان برخورد کرد.
 


نیمه دوم:

دقیقه ۵۱: ارسال بازیکنان ذوب آهن، توسط خدا بنده لو به باقر پسند رسید و شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعین استقلال، از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت و به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۴:پرتاب بلند اوت مرادمند پس از عبور از چند بازیکن، به جعفر سلمانی رسید که ارسال دقیق و دیدنی این بازیکن با ضربه سر کوین یامگا همراه شد و این بازیکن توانست روی اولین فرصت جدی استقلال، تیمش را به گل برساند.

دقیقه ۵۵: شاگردان مجیدی با حرکت امیرحسین حسین زاده که از وسط زمین آغاز شد، صاحب موقعیت شدند که با پیش روی این بازیکن، او پس از جا گذاشتن مدافعان حریف، وارد محوطه جریمه ذوب آهن شد و که ضربه او را فرعباسی مهار کرد.

دقیقه ۵۶: یک پاس در عمق خوب برای حسین زاده ارسال شد که فرعباسی با خروج از دروازه، مانع از شکل گیری یک موقعیت مهم برای استقلال شد.

دقیقه ۶۳: ارسال دیدنی دانایی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر باقرپسند همراه شد که توپ این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: یک ارسال از حسین زاده و از سمت چپ به روی دروازه به ژستد رسید که این بازیکن سعی داشت با یک ضربه دیدنی و نمایشی دروازه ذوب آهن را باز کند که توپ از او عبور کرد.

دقیقه ۶۹: یک ضربه کاشته راه دور برای ذوب آهن به دست آمد که شوت محکم خدا بنده لو به گوشه دروازه را حسینی با یک شیرجه بلند دفع کرد.

دقیقه ۷۱: شوت محکم و راه دور زبیر نیک نفس از کنار دروازه فرعباسی راهی بیرون شد.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع: khabaronline-1602775

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد