hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آمار کرونا کردستان ۲۴ بهمن؛ بدون فوتی و ۲۶۲ ابتلای جدید

آمار کرونا کردستان ۲۴ بهمن؛ بدون فوتی و ۲۶۲ ابتلای جدید

روابط عمومی اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان درخصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۶۲ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

درحال‌حاضر ۲۴۴ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری شده‌اند و ۳۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

از این تعداد ۱۳۱ نفر در شهرستان سنندج، ۲۷ نفر در شهرستان سقز، پنج نفر در شهرستان قروه، هفت نفر در شهرستان بیجار، ۱۷ نفر در شهرستان کامیاران، ۹ نفر در شهرستان بانه، هفت نفر در شهرستان سروآباد، ۲۳ نفر در شهرستان مریوان، سه نفر در شهرستان دیواندره هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته فوت هیچ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان گزارش نشده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان روی شمار یک هزار و ۹۵۶ نفر ثابت ماند.

از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۸۴۸ نفر در شهرستان سنندج، ۱۸۵ نفر در شهرستان مریوان، ۳۱۲ نفر در شهرستان سقز، ۱۵۱ نفر در شهرستان قروه، ۷۴ نفر در شهرستان بیجار، ۱۰۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۹۲ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۵۹ نفر در شهرستان بانه، ۲۴ نفر در شهرستان دهگلان و پنج نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد