hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > گرشاسبی: آقای درویش لطفا دروغ نگویید

گرشاسبی: آقای درویش لطفا دروغ نگویید

مدیرعامل فولاد خوزستان نسبت به اظهارات و ادعای همتای خود در پرسپوليس واکنش نشان داد و آن را غیرواقعی دانست.

به گزارش ورزش سه ، در فاصله کمتر از ٢۴ ساعت به پایان فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران، رضا درویش که از جذب نفرات مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت تیم ناکام مانده، در گفتگوی تلویزیونی خود مدعی شد که برای معاوضه مهدی شیری با آیاندا پاتوسی به توافق دست یافته بودند که فولاد خوزستان و حمیدرضا گرشاسبی این موضوع را قبول نکرده است.

 

حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپوليس که اکنون در نقل و انتقالات زمستانی به خوبی توانسته نفرات مدنظر جواد نکونام را جذب کند و تیمی مناسب برای حضور در لیگ قهرمانان این فصل شکل دهد در واکنش به این ادعای درویش می‌گوید:

 

این موضوع کاملا دروغ است. اولا جابجایی بازیکن، مازاد و اعلام نیاز و هر اتفاقی در این خصوص با نظر کادرفنی و سرمربی صورت می‌گیرد. مدیرعامل که نمی‌تواند بازیکن انتخاب کند و نظر بدهد چه کسی برود و چه کسی بماند.

 

وی ادامه داد: آنها مهدی شیری را مازاد اعلام کردند. ما به مذاکره پرداختیم و در نهایت گفتند مبلغی بدهید تا این انتقال انجام شود. به توافق رسیدیم و امضا کردیم و قرار شد آنها هم کار را دنبال کنند. منتظر امضای نهایی آنها بودیم که ناگهان گفتند پاتوسی را می‌خواهیم. گفتند پاتوسی را بدهید و شیری را بگیرید.

 

مدیرعامل فولاد ادامه داد: آخر برادر من مگر می‌شود ناگهان نظرتان عوض شود و چیزی غیر از توافق بگویید و توپ را هم به زمین من بیندازید؟ مگر می‌توانم بدون هماهنگی و درخواست و نظر سرمربی پاتوسی نه، هر بازیکن دیگری را هم معاوضه کنم؟ دوستان گفتند یک تیری در تاریکی بیندازیم اما کادرفنی اینجا باید نظر بدهد. همانطور که سرمربی شما گفته شیری را نمی‌خواهم و پاتوسی را می‌خواهم، سرمربی و کادرفنی بنده هم باید نظرش را بدهد



گرشاسبی در پایان گفت: تیم خوبی با نظر آقای نکونام شکل داده‌ایم و بازیکنان مدنظر جذب شده‌اند. اما دوستان بهتر است توپ را به زمین بنده نیندازند. ما سر موضوع انتقال به توافق رسیدیم و صورتجلسه آن هم موجود است و ناگهان شما گفته‌اید که پاتوسی را می‌خواهیم و معاوضه، اینطور که نمی‌شود بدون نظر سرمربی‌مان کاری کنیم. دیدید که آقای نکونام هم مصاحبه کرده‌اند و گفتند پاتوسی را می‌خواهم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد