hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > عرضه گوشی ردمی Note 11E Pro در آینده نزدیک

عرضه گوشی ردمی Note 11E Pro در آینده نزدیک

گوشی هوشمند Redmi Note 11E Pro احتمالاً در ماه جاری میلادی در بازار چین عرضه می‌شود.

 یک گوشی جدید از شرکت ردمی به تازگی به ثبت رسیده است. این گوشی که احتمالا Redmi Note 11E Pro نام دارد، احتمالاً در ماه جاری میلادی در بازار چین ارائه می‌شود.


به گزارش فرارو، یک گوشی محصول شرکت Redmi با شماره مدل 2201116SC توسط وبسایت صدور گواهی TENAA در چین تایید شده است. مشخصات این گوشی حاکی از آن است که این دستگاه احتمالا یک مدل از نسخه بین‌المللی گوشی Redmi Note 11 Pro 5G است که قرار است با نام تجاری متفاوت عرضه شود. در حالی که انتظار می‌رود گوشی 2201116SC در ماه فوریه در بازار چین عرضه شود، هنوز هیچ اظهار نظر قطعی‌ای در مورد نام تجاری دستگاه نشده است. این دستگاه پیش از شایعه راه اندازی در پایگاه داده Google Play Cosole و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل ظاهر شده است. این لیست نشان می‌دهد که این گوشی با نام تجاری Redmi Note 11E Pro وارد بازار‌های چین خواهد شد.


لازم به توضیح است که شرکت Redmi در حال حاضر گوشی Redmi Note 11 Pro 5G که مجهز به پردازنده Dimensity 920 است را در بازار چین در اختیار کاربران قرار داده است. همین دستگاه در بازار هند با نام شیائومی 11i در دسترس است. اکنون می‌توان بر اساس لیست Google Play Cosole نتیجه گرفت که قرار است نسخه بین المللی Redmi Note 11 Pro 5G با نام Redmi Note 11E Pro وارد بازار چین می‌شود.

عرضه گوشی ردمی Note 11E Pro در آینده نزدیک
گزارش‌هایی که در مورد این گوشی وجود دارد مشخصات مورد انتظار Redmi Note 11E Pro را افشا کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED است که کیفیت تصویر +FHD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ برای نوت ۱۱ پرو استفاده شده است.


لیست مشخصات منتشر شده توسط وبسایت TENAA نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا در چند نسخه با ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم عرضه شود. این دستگاه همچنین ممکن است با ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود. گوشی Redmi Note 11E Pro ممکن است بر روی اندروید ۱۱ به همراه MIUI 13 اجرا شود. این دستگاه به اسکنر اثر انگشت در کنار قاب مجهز خواهد شد.


پنل پشتی گوشی Redmi Note 11E Pro دارای یک سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در نقطه مقابل، در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی Redmi Note 11E Pro احتمالا در رنگ‌های متنوعی مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی، بنفش، سیاه، سفید و خاکستری روانه بازار شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد