hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > انقلاب اسلامی کابوس مستکبران و پناه ملت‌های آزادیخواه است

انقلاب اسلامی کابوس مستکبران و پناه ملت‌های آزادیخواه است

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی در مسیر پشت سر گذاشته شده امید مستضعفان و پشتوانه ملت‌های آزادیخواه جهان بود و معنویت را در جهان رونق بخشید و موجب امید ملت‌های افسرده و کابوس مستکبران بود و در مسیر پیش رو نیز همین گونه خواهد بود .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،حجت الاسلام علی اکبری در خطبه اول نماز جمعه تهران گفت: ذکر روزهای خدایی که روز بازگشت به ولایت الهی و بندگی حق تعالی است، ضروری است. این ذکر موجب شکر می‌شود و زمینه ساز صبر است تابرای دستیابی به قله‌ها، سختی‌ها و مشکلات را تحمل کنیم.

حجت الاسلام علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: استقامت و پافشاری بر تحقق آرمان های الهی و صبر بر همراهی با ولی خدا و وفاداری و پافشاری بر آرمان‌ها از بزرگ‌ترین جلوه‌های تقوا است. شکر و صبر دو جلوه از جلوه های برجسته تقوای الهی است. که امروز باید همه ما نسبت به این دو مسئله اساسی توجه داشته باشیم و التزام خود را افزایش دهیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در بیانات رئیس جمهور عزیز ما مطالبی بود که لازم بود در ۲۲ بهمن بیان شود، از ایشان تشکر می‌کنم به خاطر حضورشان و به خاطر بیاناتی که ارائه کردند. آقای مطیعی عزیز نیز شور و نشاط خوبی به این جشن ملی دادند، برای دولت انقلابی و مردمی و برای همه خدمتگزاران به انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران در این روز عزیز توفیق می‌طلبیم. انشا الله در انجام وظایف بزرگی که بر عهده دارند سربلند و موفق باشند.

وی ادامه داد: در سوم سال صدور بیانیه گام دوم قرار داریم، انقلاب اسلامی، انقلابی تاریخی است و به نفس الهی امام خمینی، ملت ایران متحول شدند. تحولی که حقیقتاً الهی و خدایی است. در پرتو این تحول الهی ملت ایران مهیا شده و لازم می‌داند و رنج ها را تحمل کند تا پیروز شود. خداوند متعال هم که این ظرفیت و اخلاص را در ملت ایران دید و مشاهده کرد که ملت ایران شکنجه ها در به دری ها و زندان ها را تحمل کرده‌اند، ملت ایران برای انجام وظیفه بسیار بزرگ در عصر غیبت برگزیده شد.

انقلاب اسلامی پل ارتباطی بین آرمان‌های انقلاب، بعثت نبوی و غدیر علوی و عاشورای حسینی و آرمان مهدوی برقرار کرده است .

وی تصریح کرد: امروز در نقطه عطف تاریخ قرار گرفته‌ایم، ۲۲ بهمن ملت ایران را در صراط مستقیم قرار داده است. با تکرار ۲۲ بهمن نسل به نسل و سال به سال این پرچم پر افتخار دست به دست می‌شود و انشاءالله این صراط مستقیم انقلاب و ولایت تا ظهور منجی بشریت بین نسل های ایران و ملت ایران دست به دست خواهد داد تا به سلامت و عافیت به دست صاحب اصلی اش برسد. این پرچم دیگر بر زمین نخواهد افتاد.

حجت الاسلام علی اکبری تاکید کرد : انقلاب اسلامی در مسیر پشت سر گذاشته شده امید مستضعفان و پشتوانه ملت‌های آزادیخواه جهان بود و معنویت را در جهان رونق بخشید و موجب امید ملت‌های افسرده و کابوس مستکبران بود و در مسیر پیش رو نیز همین گونه خواهد بود .

وی گفت: ملت ایران ادامه دهندگان راه ابراهیم بت شکن هستند، ادامه دهندگان راه خاتم انبیا محمد مصطفی هستید.

ادامه دارد...

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد