hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > فرماندار گنبد: دهه فجر نمایش پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

فرماندار گنبد: دهه فجر نمایش پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تبریک دهه مبارک فجر گفت : این ایام بالاخص حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب نمایش پایبندی و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دهرویه روز جمعه قبل از آغاز رژه خودرویی و موتوری سالروز پیروزی انقلاب در این شهرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف برای ملت ایران به ارمغان آورده که نعمت امنیت بزرگترین آن و مرهون خون شهیدان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی علیه ظلم و ستم رژیم طاغوت صورت گرفت و معجزات زیادی به همراه داشت که شهیدان یکی از این معجزات هستند زیرا مبدا و مقصد حرکت‌های انقلابی ملت ایران از گلزار این عزیزان والامقام انجام می‌شود.

دهرویه اضافه کرد: انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته با مشکلات، سنگ اندازی‌ و توطئه‌های زیادی از سوی استکبار جهانی مواجه بوده که با درایت امام راحل، حضور در صحنه مردم، اقتدار نیروهای مسلح و اکنون با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب به بر مشکلات فائق و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

فرماندار ویژه گنبد ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب در ۴۳ سال گذشته با جنگ، ترور و تحریم اقتصادی به دنبال آسیب زدن به انقلاب و امنیت آن بودند و ما هرجا با دشمن سازش کردیم امنیت سوز شدیم و هرجا مقاومت کردیم، امنیت هیچ آسیبی ندید.

وی گفت: اکنون دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال آسیب زدن به بنیاد خانواده‌ها و اعتقادات ملی و مذهبی مردم هستند که باید مراقب باشیم.

دهرویه، حرکت براساس آموزه‌های دینی، قرآن و سیره نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع)، اتکا به مردم و پیروی از ولایت را سه رکن اساسی انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر این سه رکن مورد توجه و اهتمام همگان قرار داشته باشد، امنیت برقرار و انقلاب با قدرت و اقتدار به مسیر الهی خویش ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: بیانیه رهبر معظم انقلاب موسوم به گام دوم انقلاب که معظم له در آن سند چشم انداز و افق آینده کشور را ترسیم کردند، باید مورد توجه همه افراد جامعه قرار گیرد و اندیشمندان، علما و فرهیختگان می‌باید ابعاد مختلف این بیانیه را برای مردم بیان نمایند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در جوار گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس و باحضور جمع زیادی از مردم و مسوولان این شهرستان برگزار شد، علاوه بر قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، رژه خودرویی و موتوری در مسیر گلزار شهدا - میدان امام علی (ع)، میدان ۱۷ شهریور، میدان مرکزی و میدان یادبود شهدا نیز انجام شد.

شهرستان گنبدکاووس ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد