hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استاندار همدان: ۲۲ بهمن نماد وحدت و انسجام ملی است

استاندار همدان: ۲۲ بهمن نماد وحدت و انسجام ملی است

استاندار همدان گفت: یوم الله ۲۲ بهمن نماد وحدت و انسجام ملی، ایستادگی در برابر استکبار و پیوند ناگسستنی ملت با امام راحل و رهبری انقلاب است.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز جمعه در حاشیه راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن شهر همدان در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم استان همدان همانند سایر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، اقتدار، عظمت و  همبستگی خود در دفاع از انقلاب را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: اهمیت این روز از آن جهت است که مردم با حضور در میدان و صحنه اعلام می کنند که بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند همچنان محکم و استوار پای انقلاب و نظام ایستاده و پایبند آرمان های والای انقلاب و امام راحل هستند.

استاندار همدان تصریح کرد: ملت ایران در راه پیروزی انقلاب شکوهمند و مانایی جمهوری اسلامی هزینه های زیادی را پرداخت کرده اند که نمونه آن خون هزاران شهید عزیز و ارزشمندی است که برای مانایی نظام و انقلاب هدیه شده است.

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: بنابراین این ملت تا آخر قطره خون خود ایستاده و از کیان اسلامی، ارزش های قرآنی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و از خون شهدا حراست می کند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را با دقت رصد کرده تا همبستگی این ملت را بیش از پیش ببینند و بدانند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم که به صورت خانوادگی و جمعی در جشن پیروزی انقلاب شرکت کرده اند همزمان با سراسر کشور در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نیز آغاز شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد