hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سکوت آمریکا در مقابل حمله به عین‌الاسد نتیجه ایستادگی ملت ایران بود

سکوت آمریکا در مقابل حمله به عین‌الاسد نتیجه ایستادگی ملت ایران بود

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در رابطه با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل فشار حداکثری گفت: امروز وقتی ایران عین‌الاسد را مورد هدف قرار می‌دهد، آنها نمی‌توانند چیزی بگویند؛ این نتیجه تلاش آحاد ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، سعید جلیلی پنجشنبه شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری درباره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن گفت: این ملت ایران بود که در سال ۵۷ دعوت پیامبر خدا را اجابت کرد و قیام کرد و در حقیقت فهم صحیح داشت. ملت ایران ایستاد و فشار سنگینی تحمل کرد. دشمن به صراحت می‌گوید که من منزوی شدم و ایران عقب که نرفت، جلو هم آمد. 

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به مذاکرات ایران و آمریکا اضافه کرد: آمریکا خودش برای توافقی با ایران آمده بود و آن را دنبال میکرد و اذعان داشت که بر اساس ۱۵ گزارش آژانس، ایران به همه تعهدات خود عمل کرده است و همراهی کشورهای اروپایی را هم داشت.

وی اضافه کرد: خود رییس دولت آمریکا رسماً در تریبون اعلام کرد که من رسماً دستور دادم فرمانده نظامی ایران را در یک کشور ثالث ترور کنند و این در راستای همان فشار حداکثری است. 

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: اما امروز وقتی ایران عین‌الاسد را مورد هدف قرار می‌دهد، آنها نمی‌توانند چیزی بگویند؛ این نتیجه تلاش آحاد ملت ایران است.

ادامه دارد...

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد