hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > توقف الغرافه در شبی که عزت اللهی پاس گل داد

توقف الغرافه در شبی که عزت اللهی پاس گل داد

در شبی که ملی‌پوش ایرانی الغرافه سازنده تک گل این تیم بود، شاگردان استراماچونی به تساوی یک بر یک مقابل تیم قعرنشین لیگ ستارگان رضایت دادند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ الغرافه  پرنوسانی ، امشب در چارچوب هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الخور به میدان رفت. شاگردان استراماچونی هفته گذشته با نتیجه پنج بر یک مغلوب السد شده و امشب به دنبال کسب پیروزی برای جبران این شکست سنگین بودند.

توقف الغرافه در شبی که عزت اللهی پاس گل داد

بازی دو تیم امشب در ورزشگاه اختصاصی الخور برگزار شد و میزبان در پی کسب حداکثر امتیاز برای فرار از سقوط بود؛ این تیم با 11 امتیاز و رتبه ماقبل آخر وارد هفته هجدهم شد و الغرافه با 26 امتیاز به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقی‌مانده برای ورود به جمع بالانشینان بود.

سعید عزت اللهی، ملی‌پوش ایرانی تیم الغرافه که در بازی قبل مقابل السد اولین بازی خود برای این تیم را انجام داد، امشب هم در ترکیب اصلی زردپوشان حضور داشت و در دقیقه 51 روی ارسال کرنر او، گل اول شاگردان استراماچونی به ثمر رسید؛ این گل را هانی با ضربه ‌وارد دروازه الخور کرد. این گل دردقیقه 72 توسط میزبان جواب داده شده تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

توقف الغرافه در شبی که عزت اللهی پاس گل داد

الغرافه با تک امتیاز این بازی خارج از خانه 27 امتیازی شد تا با توجه به شکست العربی، به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند. الخور هم با این مساوی 12 امتیازی شد تا فرصت عبور از الشمال 13 امتیازی را از دست داده و با همان رتبه یازدهم به کار خود در هفته هجدهم پایان دهد.

بیشتر بخوانید

251253

منبع: khabaronline-1601829

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد