hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مقام های لشکری و کشوری، سازمان ها و نهادها چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند

مقام های لشکری و کشوری، سازمان ها و نهادها چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند

مقام های لشکری و کشوری، سازمان ها و نهادها با صدور بیانیه ای چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش روز پنجشبه ایرنا، سازمان تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: هنگامه فجر پیروزی، ماه بهمن و ایام‌الله پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرارسید. انقلابی که با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و پشتوانه مردمی، در پی تحقق آرمان عدالت به مصاف ظلم و استبداد رفت و به خواست خدا، با هدایت حضرت امام (ره) و اراده و ایثار مردم عزیز ایران، به‌وقوع پیوست.

این  بیانیه می افزاید: همانگونه که رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب فرمودند، "انقلاب اسلامی پس از نظام سازی، به رکود و خموشی دچار نشده و نمی‌شود و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی‌بیند. انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و با اراده، همواره دارای انعطاف و آماده‌ی تصحیح خطاهای خویش است، امّا تجدیدنظر پذیر و اهل انفعال نیست. به نقدها حساسیت مثبت نشان می‌دهد و آن را نعمت خدا و هشدار به صاحبان حرف‌های بی‌عمل می‌شمارد، اما به هیچ بهانه‌ای از ارزش‌هایش که بحمدالله با ایمان دینی مردم آمیخته است، فاصله نمی‌گیرد. "

این بیانیه می افزاید: سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان عضوی موثر از مجموعه عظیم دستگاه‌های خدمت‌رسان در نظام جمهوری اسلامی ایران، همسو با گفتمان انقلاب اسلامی و در راستای مکتب امام خمینی(ره) همواره تلاش کرده تا در مسیر خدمت به اقشار مختلف کشور، تحقق عدالت و تأمین اجتماعی پیش رفته و به گواه گزارش‌های آماری به موفقیتی نسبی دست یافته، که البته کافی نبوده و نیازمند تکمیل است.

در این بیانیه آمده است: این سازمان امروز مفتخر است که در بیش از چهار دهه گذشته و در زمینه پوشش تأمین‌اجتماعی، نرخ پوشش بیمه‌ای خود را توسعه داده و اکنون خدمت‌رسان ۴۴ میلیون نفر از هموطنان گرامی است. در دوران سخت همه‌گیری ویروس کرونا که سختی‌ها و مصیبت‌های فراوانی را به بار آورد؛ خدمات بی‌وقفه همکاران سخت‌کوش سازمان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه درمانی، صحنه‌های باشکوهی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشت و مراکز درمانی این سازمان در خدمت به مردم شریف ایران با تمام وجود مشغول کار بودند. با این حال و به رغم همه اقدامات و تلاش‌های صورت پذیرفته، تا تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار به‌جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد؛ فاصله وجود داشته و سازمان تأمین اجتماعی خود را موظف به حرکت در این مسیر و دستیابی به این آرمان ارزشمند می‌داند.

این بیانیه می افزاید: در حوزه حمایت و پشتیبانی از نیروی کار و تولید نیز، علی‌رغم تمام دشمنی‌های ظالمانه و تحریم‌های ناجوانمردانه، سازمان تأمین اجتماعی بر خود فرض می‌دارد تا ضمن تلاش برای ایفای نقش موثر در اقتصاد کلان کشور، با توسعه کمی و کیفی خدمات در حوزه‌های اساسی درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری و صیانت از حقوق و دارایی‌های ذی‌نفعان، در حد توان بخشی از فشار اقتصادی بر جامعه تحت‌پوشش خود را کاهش داده و در زمینه ایفای تعهدات خود، بدون وقفه فعال و متعهد باشد.

در این بیانیه آمده است: سازمان تأمین اجتماعی، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبری گرانقدر و مردم شریف ایران تبریک گفته و با ادای احترام به حضرت امام (ره) و تمام شهدای این انقلاب، بار دیگر متعهد می‌شود تا در مسیر تحقق آرمان عدالت و انجام تکلیف خود نسبت به عموم افراد تحت پوشش و ملت ایران، با تمام توان مشغول خدمت و بهبود ارائه خدمات باشد.

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، یادآور حماسه‌ بزرگ و تاریخی ملت ایران است که در آن به امام و مقتدای خویش لبیک گفتند و رژیم شاهنشاهی و آمریکایی را سرنگون کرده و نظام اسلامی را بنا نهادند.

این بیانیه می افزاید: در این حماسه پرشکوه که با رهبری امام خمینی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و از سرچشمه جوشان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت‌ (س) به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) الگو گرفته شده بود، نظام طاغوتی، مستکبر و وابسته به بیگانگان فرو پاشید و نظامی جدید پدید آمد که در جهان ظلمانی معاصر، بی‌بدیل بود.

در این بیانیه آمده است: بعد از دهه اول انقلاب نیز ملت ایران با بهره‌گیری از رهنمودهای خلف صالح رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته)، جلوی زیاده‌خواهی دشمنان ایستاده و نه تنها توطئه‌های آنها را خنثی کرده است، بلکه در موارد بسیاری باعث شکست طراحی‌های پیچیده آنها در منطقه نیز شده است.

این بیانیه می افزاید: ایران اسلامی امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، به عنوان الگوی الهام‌بخش برای ملت‌های مستضعف جهان شناخته شده و مستضعفان جهان بر اساس ایده و الگوی انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران و مستکبران جهان ایستاده است و این امر، ثمره مجاهدت‌های مردم است. امید است با این مجاهدت‌ها، شجره طیبه و تنومند این انقلاب عزیز روز به روز پرثمرتر گردد.

شورای نگهبان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همگام با ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید عهد نموده و اعلام می‌دارد که در صیانت از انقلاب اسلامی و قانون اساسی، لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد.

این خبر تکمیل می شود ...

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد