hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تصاویر شیک و کاربردی از مدل مبل مدولار

تصاویر شیک و کاربردی از مدل مبل مدولار

مدل مبل مدولار نوعی جدید از مبلمان مدرن است که چند منظوره، چند بخشی، سکشنال و یا … نیز خوانده می شود. همین چند بخشی بودن موجب شده است تا به راحتی به اشکال و اندازه های گوناگون با کاربری های متفاوت تغییر پیدا کند.

در مبحث طراحی داخلی به خصوص دیزاین منزل هر جزء مانند صندلی، مبل، تختخواب، میز غذاخوری، کابینت و … به سهم خود می تواند زیبایی و یا نظم فضا را ایجاد، افزایش و یا مختل سازد. در دکوراسیون پذیرایی مبلمان نقش مهمی را ایفا می کند و تنوع بالایی در مدل، طرح و شکل، رنگ، اندازه دارند. و انتخاب از میان این همه تنوع تنها بر اساس سلیقه و طراحی اجرا درآمده صورت می گیرد. درست است که افرادی زیادی وجود دارند که خواهان دکوراسیون کلاسیک و علاقمند به مبلمان کلاسیک می باشند؛ اما امروزه اغلب به مبلمان مدرن علاقه نشان می دهند؛ مدل مبل مدولار یکی از انواع آنها است که در ادامه بیشتر به معرفی آنها خواهیم پرداخت. 

تصاویر شیک و کاربردی از مدل مبل مدولار

مبلمان مدولار یا سکشنال یا چند بخشی و یا حتی چند منظوره مبلمانی است که اغلب آنها را به اسم «مبلمان ال» می شناسند. این مبلمان دارای یکسری ویژگی ها هستند که با در کنار یکدیگر گذاشته شدن قطعاتی(مدول هایی) مشابه یکدیگر از مبل (تک دسته تا مناسب استراحت کردن) ایجاد می گردد.


این مبلمان به نوعی چند منظوره و چند کاربردی به حساب می آید که می توان هر زمان به آسانی از هم جداشده و شکلی جدید را ساخته و کاربردی متفاوت پیدا کند. مبل مدولار یکی از انواع مبلمان مدرن است که متشکل از قطعه یا همان مدول هایی بوده که قابل جدا گردیدن از سیستمی بزرگ تر می باشد. به طوری که می توان قطعه یا قطعاتی را جدا، جابجا و یا حتی حذف نمود تا شکلی جدید و متفاوت به خود بگیرد.

در رابطه با بکارگیری آن در طراحی های داخلی کلاسیک و یا مدرن و شیک می توان گفت به دلیل دارا بودن طرح و متریال های گوناگون قابل به کارگیری در هر دو سبک طراحی می باشد.

مبلمان مدولار را در کجاها می توانیم به کار ببریم؟

می توانید این مبل را در اتاق پذیرایی به کار ببرید، و هر بار با جدا کردن و تغییر در شکل و ساختار آن تنوعی دوست داشتنی به محیط ببخشید. شما می توانید از آن در اتاق نشیمن و یا برای روبروی تلویزیون برای تماشا قرار دهید.



همچنین می توانید از این مبلمان برای پارتیشن بندی بین فضاها بهره ببرید، به عنوان فضای اتاق تلویزیون و غذاخوری یا … را از یکدیگر جدا می کند. که به همین دلیل نیز برای محیط های کوچک مناسب و ایده آل به نظر می رسد؛ اما مختص به آن نبوده و می توان برای محیط های متفاوت کوچک، متوسط و یا بزرگ مورد استفاده قرار داد.

در محیط های کوچک بهتر است در گوشه اتاق جای بگیرد. در اتاق های نسبتا بزرگ و بزرگ مبل های مدولار به شکل «u» را بهتر است به کار ببرید. چون محیط اتاق را پر نموده و صندلی بیشتری را جهت اجلاس شما و مهمان ها فراهم می سازد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد