hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > سرگرمی > تعبیر خواب فیروزه چیست؟

تعبیر خواب فیروزه چیست؟

معنا کردن خواب ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نشانه هایی که در آن ها نهفته است را بیابید. در ادامه شما را با تعبیر خواب فیروزه آشنا خواهیم کرد.

خواب دیدن یکی از موهبت های الهی می باشد و به شما یادآور خواهد شد که خداوند به انسان ها لطف داشته و آن ها را اشرف مخلوقات قرار داده است. در مطالب قبلی تعبیر خواب انگشتر و تعبیر خواب گردنبند را برایتان بررسی کردیم و در ادامه قصد داریم شما را با تعبیر خواب فیروزه آشنا کنیم.

تعبیر خواب فیروزه چیست؟

همانطور که می دانید خواب برادر مرگ می باشد و زمانی که شما می خوابید روح از بدنتان جدا می شود و چون وابسته به مکان و زمان خاصی نمی باشد می تواند به گذشته و آینده سفر کند بنابراین خواب هایی که می بینید می تواند نشانه هایی را با خود به همراه داشته باشد که با درک درست آن ها می توانید تصمیم های خود را مه برای آینده گرفته اید را تغییر داده و از بروز مشکلاتی که قرار است رخ دهد پیشگیری خواهید کرد.




منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی یکی از قدیمی ترین خواب گزارانی می باشد که بیشتر خواب ها را به درستی معنا کرده است. او برای این خواب نیز تفسیر خاصی در نظر دارد که در ادامه برایتان مورد بررسی قرار می دهیم ولی باید بدانید که از دیدگاه این معبر فیروزه در رویا به معنای قدرت روحی و روانی بالا می باشد.

به گفته این معبر این سنگ یک چیز بسیار با ارزش با خود به همراه دارد که در هیچ یک از سنگ های دیگر این ارزش وجود ندارد. در واقع همانطور که می دانید این سنگ بسیار خوش رنگ و زیبا می باشد. ولی اگر فردی با دستان چرب خود آن را لمس کند قطعا زیبایی آن از بین خواهد رفت و به قولی فاسد خواهد شد. به همین دلیل می باشد که این سنگ را نشانه اعصاب و تسلط داشته بر اعصاب معنا می کنند زیرا اعصاب انسان نیز ضعیف می باشد و گاها با اندکی مشکل مخدوش خواهد شد.

به عقیده منوچهر تهرانی اگر فردی در رویای خود ببیند که فیروزه ای در دست دارد بدین معنا می باشد که باید از اعصاب خود مراقبت کند و سعی کند حساسیت هایی که دارد را کنترل کند تا مشکلی برایش ایجاد نشود.

محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین یکی دیگر از معبرانی می باشد که تعابیر خواب فیروزه را مورد بررسی قرار داده است. به گفته این معبر دیدن فیروزه در رویا به معنای بالا رفتن قدرت روانی می باشد و اگر این فیروزه را در خواب از شما بگیرند بدین معنا می باشد که به آرزوها و اهدافتان نخواهید رسید.

جابر مغربی

یکی از مهم ترین خواب گزاران اسلامی جابر مغربی می باشد. وی برای دیدن این خواب تنها یک تعبیر در نظر دارد و معتقد می باشد اگر فیروزه ای را در رویا ببینید بدین معنا می باشد که از نظر مالی پیشرفت بسیار زیادی خواهید کرد.

امام صادق (ع)

ایشان اعتقاد دارند که دیدن فیروزه در خواب به چهار معنا می باشد و این معانی بر اساس حالات و شرایط فرد خواب بیننده می باشد. معنا های دیدن فیروزه در رویا از دیدگاه امام صادق (ع) عبارت است از:

  • پیروزی بر چیزی
  • حاجت روا شدن
  • قدرت یافتن
  • ولایت

یوسف نبی (ع)

حضرت یوسف نیز یکی از پیامبرانی هستند که به علم تعبیر خواب آگاهی داشتند و توانستند با تعبیر کردن خواب فرعون مصر مردمی که به او ایمان داشتند را از قحطی نجات دهند. ایشان در مورد دیدن فیروزه در رویا بیان کرده اند که اگر فردی چنین خوابی را ببیند بدین معنا می باشد که به زودی از سمت دیگران به او لطف و مهربانی می رسد.

آنلی بیتون

یکی از بهترین معبران غربی آنلی بیتون می باشد. او اعتقاد دارد که خواب ها را باید بر اساس جزئیاتی که خواب بیننده دیده است تعبیر نمود برای همین هم برای دیدن فیروزه در رویا چند معنا بیان کرده است.

  • اگر فردی در رویای خود نگین فیروزه ای ببیند بدین معنا می باشد که می تواند به خواسته ای دست یابد که علاوه بر خودش می تواند دیگران را نیز خشنود سازد.
  • اگر زنی در رویای خود ببیند که فیروزه او را می دزدند بدین معنا است که با دوستان کج خلقی رو به رو خواهد شد و برای این که میانه آن ها به هم نخورد مجبور به کوتاه آمدن می باشد.
  • اگر فردی در رویای خود ببیند که از روش های نادرستی فیروزه ای را بدست آورده است بدین معنا می باشد که احساسات بسیار شتابزده ای دارد و ممکن است در برخی موارد تسلیم آن ها شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد