hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > تصویب طرح تفصیلی ۱۱۳ هکتار از اراضی زاهدان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

تصویب طرح تفصیلی ۱۱۳ هکتار از اراضی زاهدان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره‌ کل‌ راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: طرح تفصیلی ۱۱۳ هکتار از اراضی الحاقی به محدوده شهر زاهدان ویژه طرح نهضت ملی مسکن به منظور تامین خدمات و نیازمندیهای عمومی و ساماندهی خدمات شهری در کمیسیون ماده ۵ این شهر به تصویب رسید.





به گزارش رویدادایران به نقل ا ز اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، سید مهدی میری اظهار داشت: ازآنجاییکه این گونه طرح ها جزو طرح های توسعه جدید شهرها محسوب می شوند تلاش گردیده تا بخش سکونت و فعالیت در آنها درچارچوب اسناد بالادستی پیش بینی تا مردم ساکن در آن منطقه،دغدغه کمبود خدمات  نداشته باشند.
وی ادامه داد: در این راستا با بررسی های مکرر و جلسه های متعددی که با مسئولان استان برگزار شد نظر به اهمیت تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، موضوع الحاق ۱۱۳ هکتار زمین در زاهدان در دستور کار شورای عالی معماری و شهرسازی ایران قرار داده شد و بعد از مصوب شدن در این شورا، بلافاصله طرح تفصیلی آن توسط این اداره کل تهیه و در ششمین جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر زاهدان به تصویب رسید.
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره‌ کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طرح مذکور جهت ساخت ۸۶۰۲ واحد با ظرفیت جمعیت پذیری نزدیک به ۲۸هزار نفر پیش بینی گردیده که جزو اولین طرح های شاخص استان بشمار می رود.
میری گفت: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن به عنوان پروژه ای کلیدی در دولت سیزدهم نقشی مهم در خانه‌دار شدن و افزایش رفاه جامعه دارد اداره کل راه و شهرسازی بر خود واجب میداند جهت تامین مسکن خانوارهای واجد شرایط از هیچگونه تلاشی دریغ ننماید و در اسرع وقت مابقی طرح های تفصیلی سایر شهرها را در دستور کار کمیسیون قرار دهد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد