hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استقلال و سه کاپیتان در یک‌بازی/عکس

استقلال و سه کاپیتان در یک‌بازی/عکس

با تعویض‌های فرهاد مجیدی در مسابقه استقلال و پیکان، استقلال در یک بازی سه کاپیتان داشت.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در یک هشتم نهایی جام حذفی، با درخشش ارسلان مطهری پیکان را شکست داد.

با توجه به صادر نشدن کارت بازی صالح حردانی، خرید جدید آبی‌ها جایی در ترکیب این تیم نداشت و فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا باز هم به زوج وریا غفوری و کوین یامگا اعتماد کند و کانال راست آبی‌ها با حضور این دو بازیکن، قدرتمند و سرعتی باشد.

استقلال و سه کاپیتان در یک‌بازی/عکس

اما فشار شدید پیکان، و موقعیت های متعدد آن ها، فرهاد مجیدی را وادار به تغییر سیستم کرد و او برای انجام تغییرات خود مجبور شد تا کاپیتان تیمش را از زمین مسابقه بیرون بکشد و از دقیقه 73، وریا غفوری جای خود را به ارسلان مطهری داد تا استقلال با دو مهاجم کار خود را دنبال کند.

خروج وریا غفوری باعث شد تا بازوبند کاپیتانی این تیم هم از بازوی او خارج شود و با توجه به نیمکت‌نشینی حسین حسینی به عنوان کاپیتان دوم و روزبه چشمی به عنوان کاپیتان سوم، مسئولیت رهبری تیم استقلال درون زمین به محمد دانشگر مدافع جنوبی آبی‌ها رسید و او از دقیقه 73 کاپیتان شد.

استقلال و سه کاپیتان در یک‌بازی/عکس

اما عمر کاپیتانی دانشگر تا پایان مسابقه نبود، چرا که فرهاد مجیدی برای حراست از تنها گل به ثمر رسیده برای استقلال به سراغ یک تعویض دفاعی رفت و در دقیقه 102، امیرحسین حسین‌زاده جای خود را به روزبه چشمی داد تا با ورود چشمی، او در نقش رهبر درون زمین آبی‌ها بازوبند کاپیتانی را از دانشگر گرفته و خود به بازو ببندد.

استقلال و سه کاپیتان در یک‌بازی/عکس

چشمی تا پایان مسابقه در زمین بود و کاپیتانی استقلال را برعهده داشت تا در اتفاقی جالب‌توجه، 73 دقیقه مسئولیت رهبری درون زمین آبی‌ها وریا غفوری باشد و سپس 29 دقیقه، محمد دانشگر این وظیفه را برعهده گرفت و در 18 دقیقه پایانی و حساس دیدار با پیکان هم روزبه چشمی کاپیتان تیمش شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد