hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > «سامانه یکپارچه فرآیند ارتباطاتی نهادها و دستگاه‌هایی اجرایی» ایجاد می‌شود

«سامانه یکپارچه فرآیند ارتباطاتی نهادها و دستگاه‌هایی اجرایی» ایجاد می‌شود

«سامانه یکپارچه فرآیند ارتباطاتی نهادها» با هدف ارائه خدمت مطلوب به هموطنان و هماهنگی بیشتر واحدهای ارتباط مردمی دستگاه‌های اجرایی کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، نخستین نشست هم‌اندیشی ارتباطات مردمی قوای سه‌گانه و سایر نهادهای عمومی با حضور رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، معاون ارتباطات و پیگیری مجلس شورای اسلامی، مدیران ارتباطات مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و مدیران ارتباطات مردی نهادهای مختلف از جمله سازمان هلال احمر، بنیاد شهید، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی همزمان با دهه مبارک فجر در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

این نشست به همت مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری و به استناد «نظام‌نامه جامع ارتباطات مردمی» و با هدف هم‌افزایی بیشتر در ارائه خدمت مطلوب بـه هموطنان و انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص یکسان‌سازی فرآیند ارتباطات مردمی در سطح کشور برگزار شد.

مسؤلان شرکت‌کننده در این نشست، حسب تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سران قوای سه‌گانه در خصوص اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات هموطنان و ارتباطات مستمر و مؤثر مسئولان بـا مردم و با هدف هماهنگی، یکسان‌سازی، تعامل و هم‌افزایی در حوزه خدمت‌رسانی مراکز ارتباطات مردمی، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

ایجاد سامانه یکپارچه و تشکیل کارگروه یکسان‌سازی فرآیند ارتباطاتی نهادها، تأکید بر تقویت و ارتقای سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، هدایت و تصـویب مقررات و ضوابط لازم برای ارتقای نظام ارتباطات مردمی، تشکیل دبیرخانه هماهنگی و تأکید بر تقویت «میز خدمت» در قوای سه‌گانه و سایر نهادهای عمومی، برخی از مصوبات این جلسه بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد