hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > مدل موی کوتاه زیر شال و روسری

مدل موی کوتاه زیر شال و روسری

در این مطلب انواع مدل موی کوتاه زیر شال و روسری مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و جذاب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل موهای زیر شال و روسری تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مو کوتاه زیر شال و مدل موهای بلند زیر شال و روسری حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

فرم دادن به موهای کوتاه زیر شال و روسری کمی دشوار است بنابراین بهتر است از مدل های جدید ایده بگیرید سپس به موهایتان از زیر شال یا روسری فرم و حالت بی نظیری دهید.

مدل موی کوتاه زیر شال و روسری با جدیدترین متدهای آرایش مو

برای فرم دادن به موهای کوتاه زیر شال و روسری می توانید از انواع وسایل فرم دهنده موها نظیر ژل و واکس و چسپ و اسپری های حالت دهنده موها استفاده کنید و موهایتان را به صورت دلخواه خود فرم دهید سپس با کمک این وسایل حالت دهنده مدل موهای خود را ثابت کنید.



مدل مو فرق وسط و مدل مو چتری و مدل مو فرق کج از انواع مدل موهای شیک و مناسب هستند و شما می توانید به کمک این مدل ها به موهای خود از زیر شال یا روسری فرم و حالت بی نظیری ببخشید. توجه داشته باشید که طرح و رنگ شال و روسری و نحوه بستن شال و روسری در زیبایی و جذابیت مدل مو کوتاه زیر شال و روسری تاثیرگذار است بنابراین بهتر است بعد از حالت دادن به موهای خود روسری یا شال با طرح و رنگ مناسبی را انتخاب کنید سپس شال و روسری را به زیبایی ببندید و موهایتان را با مدلی زیبا و شیک بیرون آورید.

در صورت تمایل می توانید قسمتی از موهای جلوی سر را ببافید سپس قسمت بافته شده را از زیر شال یا روسری بیرون آورید که این مدل موها زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.



امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد