hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > تزیین ژله در جام با ایده های جدید

تزیین ژله در جام با ایده های جدید

در این بخش، مدل های جدید و زیبایی از تزیین ژله در جام قرار داده ایم که هر یک از این مدل ها می تواند الگوی مناسب و جذابی برای تزیین ژله در مهمانی ها و مجالس تان باشد، لطفا در ادامه همراه ما شوید.

سرو ژله در داخل جام و انواع لیوان ها، ایده جذابی است که با به کار بردن کمی خلاقیت و سلیقه می توان به زیبایی آن را دیزاین کرده و برای پذیرایی در مجالس و مهمانی ها استفاده نمایید. در ادامه تصاویری زیبا از انواع  ژله های تزیین شده در جام به اشتراک گذاشته ایم که توجه شما عزیزان علاقمند به  هنر سفره آرایی را به این تزیینات زیبا جلب می نماییم.


خلاقیت های زیبا برای تزیین ژله در جام

ایده ها و روش های زیادی برای تزئین ژله درون جام های شیشه ای وجود دارد که به کار بردن هر کدام از این نوع تزیینات در مهمانی ها، موجب جذابیت پذیرایی می شود؛ تزئین ژله با میوه و خوراکی ها، تزئین ژله بستنی، تزئین ژله شب یلدا نمونه های زیبایی از این نوع تزئینات هستند که با برخی از آنها در مطالب قبلی آشنا شده اید، در ادامه مدل های جدید و جذابی از دیزایین ژله در جام قرار داده ایم که شما را به تماشای آنها دعوت می نماییم.


ژله ها را می توان به رنگ های مختلفی در داخل لیوان و یا جام تهیه کرد، این کار باعث می شود تا زیبا و شکیل تر به نظر آیند؛ ژله دو رنگ، نمونه ای از این نوع ژله هاست که می توان از میوه هایی مانند توت فرنگی، انار و … برای دیزاین آن استفاده کرده و در مهمانی های خاص خود مثل جشن تولد سرو نمود. در اینجا می توانید انواع زیبایی از ژله تزیین شده در داخل جام با ایده های خلاقانه را مشاهده کنید.



 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد