hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه اهل سنت ارومیه: انقلاب اسلامی عزت ایرانی را احیا کرد

امام جمعه اهل سنت ارومیه: انقلاب اسلامی عزت ایرانی را احیا کرد

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: انقلاب اسلامی عزت پایمال شده ایرانی را دوباره احیا کرد و جانی تازه به آن بخشید.

ماموستامامد کلشی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت ایران جایگاه واقعی خود را به دست آورد و از سیطره استکبار جهانی رهایی یافت.

وی با بیان اینکه در دوران طاغوت، ستم های بی‌شماری به ملت ایران روا شد، اضافه کرد: نه تنها ملت ایران مورد ظلم رژیم طاغوت قرار می گرفتند بلکه اربابان آمریکایی رژیم ستمشاهی با استفاده از قراردادهای ننگینی چون "کاپیتولاسیون" اهانت ها و ظلم های بی شماری به ملت ایران می کردند چنان که ایرانی حق شکایت  در هیچ‌دادگاهی را نداشت ولی وقوع‌انقلاب اسلامی ابهت پوشالی رژیم طاغوت واربابانش را درهم شکست وبه ایرانی عزت داد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه، احیای دین را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی پشتوانه دینی داشت و برگرفته از سیره نبی مکرم اسلام و قرآن کریم بود، با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب توانست دین را که به حاشیه رانده شده بود، احیا کند.

ماموستا کلشی نژاد بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دین دوباره به جامعه بازگشت و مسیر تازه ای در برابر مردم گشود.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای ملت های مظلوم جهان شده و این روند در حال گسترش است.

وی گفت: امروز آزادی‌خواهان جهان با محور و الگو قراردادن انقلاب اسلامی ایران به ایستادگی در برابر حکام ظالم می پردازند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اقتدار بین المللی را دیگر دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ایران از انزوا بیرون آمد ‌و به اقتدار بین المللی دست یافت.

ماموستا کلشی نژاد اضافه کرد: دشمنان این سرزمین در ۴۳ سال اخیر تمام تلاش خود را به کار بسته اند و از هر دسبسه ای استفاده کرده اند تا دین را از مردم گرفته و جوانان را به سمت دیگری سوق دهند ولی هرگز موفق نشده اند و انقلاب همچنان به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با بیان‌ اینکه‌ ایران اسلامی پس از انقلاب به پیشرفت های مختلفی دست یافت، اظهار کرد: پیشرفت های علمی کشور در دانشگاه ها و سایر حوزه ها و تلاش روزافزون جوانان این سرزمین در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب باعث شده امروز ایران در عرصه علمی و دستیابی به دانش روز، به جایگاهی برسد که موجب نگرانی و هراس مستکبران جهان بشود.

وی، حضور پررنگ ایران در عرصه سیاست خارجی را ارمغان دیگر انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امروز ایران اسلامی به نقطه رفیعی در عرصه بین المللی و منطقه دست یافته است و نقش مهمی را در تصمیمات منطقه ایفا می کند.

به گزارش ایرنا ، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲بهمن ۱۳۵۷  به پیروزی رسید؛ امسال چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد