hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > جدیدترین جزئیات از تبلت گیمینگ لنوو با باتری ۶۵۵۰ میلی آمپر

جدیدترین جزئیات از تبلت گیمینگ لنوو با باتری ۶۵۵۰ میلی آمپر

محصول بعدی از نسل تبلت‌های لنوو مخصوص گیمر‌ها بوده و با باتری قوی برای استفاده بهتر به بازار می‌آید.

تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y۷۰۰ با باتری ۶۵۵۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه می‌شود.

به نقل از گیزموچاینا، لنوو در حال آماده شدن برای عرضه تبلت بازی Legion Y۷۰۰ به همراه تلفن هوشمند گیمینگ آینده خود با نام Legion Y۹۰ است. گفته می‌شود این تبلت توسط لنوو به زودی راه اندازی و در بازار عرضه می‌شود.

به تازگی پوستر رسمی این محصول منتشر شده که نشان می‌دهد ظرفیت باتری تبلت اندروید Legion Y۷۰۰ به میزان ۶۵۵۰ میلی آمپر ساعت بوده که با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه می‌شود. باتری بزرگ، گیمر‌ها را قادر می‌سازد تا بازی‌های اصلی را تا ۶ ساعت به طور مداوم اجرا کنند و برای باتری تبلتشان مشکلی رخ ندهد.

این پوستر همچنین اشاره می‌کند که این تبلت با صفحه نمایش ۸.۸ اینچی عرضه می‌شود، موضوعی که قبلا هم درباره‌اش صحبت شده بود. این صفحه نمایش دارای وضوح ۲۵۶۰x۱۶۰۰p، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و ۱۰۰ ٪ طیف رنگی DCI-P۳ است. این تبلت دارای تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است و دو بلندگوی استریو و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برای آن استفاده شده است.

پوستر رسمی تبلت لنوو

این محصول یک حالت مشاهده فوق‌العاده ویژه برای گیمر‌هایی دارد که می‌خواهند در حین انجام بازی‌های MOBA محتوای بیشتری روی صفحه نمایش خود داشته باشند. این ویژگی با تغییر نسبت تصویر از پیش فرض ۱۶:۱۰ یا ۱۶:۹ به ۲۱:۱۰ با کمک نوار‌های سیاه در بالا و پایین کار می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند با گذاشتن یک سیاهی بزرگ در بالا، محتوا را به پایین صفحه نمایش منتقل کنند.

لنوو هنوز تاریخ عرضه تبلت Legion Y۷۰۰ را اعلام نکرده است، با این حال، تیزر رسمی نشان می‌دهد که به زودی اطلاعات بیشتری از این شرکت در مورد عرضه منتشر خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد