hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > طراحی لوگو و بسته بندی رایگان برای مشاغل خانگی

طراحی لوگو و بسته بندی رایگان برای مشاغل خانگی

مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغا خانگی جهاددانشگاهی استان گلستان از طراحی برند، لوگو و بسته بندی رایگان برای پیشران های مشاغل خانگی در سطح این استان خبر داد.

مهدی خطیر نامنی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دبیرخانه طرح ملی توسعه  مشاغل خانگی استان گلستان در راستای رسالت های اقتصادی و اجتماعی خود از هیچ تلاشی برای توانمندسازی و افزایش بهره وری و تولید ثروت پایدار برای جامعه هدف خود دریغ نخواهد کرد، افزود: پیشرانهای همکار با ما در طرح توسعه مشاغل خانگی یکی از ظرفیت های بزرگ توسعه ای در استان گلستان هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه لوگو بخش مهمی از طراحی بصری هویت است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عناصر هویت نیز برند است که امروز در تمامی دنیا این دو محور به عنوان اساسی ترین راهبردهای موفقیت در اقتصاد و تولید تبدیل شده و بیش از هر چیز دیگری در فروش، جلب اعتماد مخاطب و ایجاد حس مشترک با جامعه مخاطب اثر بخش بوده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان با تاکید بر اینکه پیشران ها می توانند با ارسال مشخصات محصولات خود، به صورت رایگان صاحب لوگو و طراحی بسته بندی شوند، خاطرنشان کرد: لوگو مزیت ها و امتیازات ویژه ای را برای محصولات ایجاد کرده و به کسب و کار هویت می دهد در نتیجه ساخت برند را به مراتب ساده تر می کند.

خطیرنامنی ایجاد یک تصویر حرفه ای از برند برای مخاطب را از دیگر ویژگی های منحصر به فرد طراحی لوگو دانست و گفت: تاثیر اولیه‌ی لوگوی حرفه‌ای بر مخاطب بسیار مطلوب است که البته باید با در نظر گرفتن مفهوم و استراتژی‌های ارتباطی برند، طراحی شود.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، طراحی رایگان لوگو و بسته بندی محصولات در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است که از سوی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی واحد گلستان انجام می شود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد