hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اهتمام دستگاه‌های دولتی برای جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهور به قم ضروری است

اهتمام دستگاه‌های دولتی برای جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهور به قم ضروری است

استاندار قم، با اشاره به مصوبات سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان قم، بر ضرورت اهتمام بانک‌های عامل و دستگاه‌های دولتی برای جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهوری تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط‌عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم، با اشاره به اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان قم تصریح کرد: جذب اعتبارات سفر هیات دولت به استان اهتمام ویژه بانک‌های عامل و مدیران استان را می‌طلبد.

وی همچنین با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از تولید خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت استان مبنی بر حفظ اشتغال و حرکت در مسیر رونق تولید است.

وی با اشاره به همراهی دستگاه های نظارتی با مدیران دولتی در راستای رونق تولید بیان کرد: مسئولان باید با بهره گیری از ظرفیت های قانونی زمینه رفع موانع تولید را فراهم کنند.

در این جلسه گزارش تسهیلات رونق تولید استان، واگذاری زمین به متقاضیان شهرک صنعتی شهاب، دسترسی شهرک صنعتی خصوصی مروارید گوهر ایرانیان و سخت و زیان آور بودن مشاغل مربوط به صنعت کفش ارایه شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور به همراه چند تَن از اعضای هیات دولت در قالب سیزدهمین سفر استانی، در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ماه سال جاری به استان قم سفر کرد.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T.) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنان موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند.  /


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد