hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > جلیلی: نامه ۲۰۰ صفحه‌ای به رهبری را شش ماه قبل نوشتم

جلیلی: نامه ۲۰۰ صفحه‌ای به رهبری را شش ماه قبل نوشتم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: (آمریکا و اروپا) به سندی که خودشان امضا کرده بودند، پایبند نماندند. لذا این سند محاکمه آمریکا هم می‌تواند باشد.

سعید جلیلی گفت: «۶ ماه پیش دولت قبل یک نامه‌ای درباره برجام به مجلس دادند که آن را بررسی کردیم و ایرادات آن را مردادماه گفتیم که مطابق واقعیت نیست. اما حالا در شرایطی که دشمن به شکست خود اعتراف کرده موضوع آن نامه برجسته و تیتر یک می‌شود.»

روزهای قبل برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند سعید جلیلی طی نامه‌ای ۲۰۰ صفحه‌ای گزارشی در نقد روند مذاکرات فعلی لغو تحریم‌ها تهیه و به مقام معظم رهبری تقدیم کرده است.

سعید جلیلی امروز به مناسبت دهه فجر در نشست بسیج دانشجویی در حسینیه جماران حضور پیداکرد و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

جلیلی، طرح چنین شایعاتی در فضای فعلی جامعه را ناشی از وجود «شرایط فتنه» دانست و گفت: چون (درباره نامه) سوال شد می‌گویم وگرنه ارزش پرداختن ندارد؛ بنابراین وقتی به پیروزی ارزشمند رسیدیم باید بدانیم این مقدمه پیشرفت‌های بیشتر است.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی درباره برجام گفت: آن‌ها (آمریکا و اروپا) به سندی که خودشان امضا کرده بودند پایبند نماندند. لذا این سند محاکمه آمریکا هم می‌تواند باشد. درحالی که آن‌ها به دنبال صفر کردن فروش نفت ایران بودند و برخی القای ناامیدی می‌کردند، گفتیم ملت ایران می‌تواند کار را جلو ببرد و این ناشی از فهم درست از توانمندی هاست.

جلیلی می‌گوید: درباره برجام نظر خود را مشخص بیان کردیم و باید در دانشگاه‌های ما برجام‌خوانی راه بیفتد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد