hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > وزیر دفاع: انقلاب اسلامی پیام ایستادگی و آزادی خواهی را به جهانیان صادر کرد

وزیر دفاع: انقلاب اسلامی پیام ایستادگی و آزادی خواهی را به جهانیان صادر کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: انقلاب اسلامی با عبور از آوردگاه های مختلف با توانایی روز افزون، پیام ایستادگی و آزادی خواهی را عینیت بخشیده و به جهانیان صادر کرده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، در متن پیام امیر سرتیپ ستاد  محمد رضا آشتیانی به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: دهه مبارک فجر در تقویم انقلاب، مظهر تجلی وحدت و انسجام، همراهی و همدلی، میثاق مردم با ولایت و پیروی از رهبری مدبرانه و پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) است که به عنوان برگ زرینی بر تارک تاریخ این مرز و بوم می درخشد و اقتدار و عظمت ملت سرافراز و خداجوی ایران را به نمایش می گذارد.

در ادامه این پیام آمده است: دهه فجر یادآور شجاعت، بصیرت و دور اندیشی سکاندار انقلاب و حرکت عظیم مردم خداجوی و ولایت مدار است که با اتکا به تعالیم و آموزه های دینی و الهی توانستد معادلات سیاسی و اجتماعی دنیای مادی را در عرصه های منطقه ای و بین المللی بهم زده و موجب بیداری ملت های مظلوم در اقصی نقاط جهان گردند.

وزیر دفاع در این پیام آورده است:  نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی ازهمان ابتدا تمامی تلاش خود را معطوف به  منحرف کردن آن از مسیر رشد و تعالی کرده و با دسیسه و توطئه های گوناگون سعی در ضربه زدن به ملت بزرگ ایران و به  انزوا کشاندن نظام سیاسی کشور کردند.

 وی در این پیام تاکید کرده است: اما امروز به فضل الهی، انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی و مکتب علوی با عبور از آوردگاه های مختلف با توانایی روز افزون، پیام ایستادگی و آزادی خواهی را عینیت بخشیده و به جهانیان صادر کرده است.

در ادامه پیام وزیر دفاع آمده است: با اتکال به قدرت لایزال الهی، تکیه بر دانشمندان متعهد و متخصص خود، استفاده از ظرفیت های ملی،پایمردی و از خودگذشتگی تربیت یافتگان اندیشه های انقلابی رهبر کبیر انقلاب خصوصا شهدای گرانقدر، خانواده های آنها و جانبازان نیروهای مسلح و وزارت دفاع که از بدو تاسیس همواره مورد طمع دشمنان و تحریم های همه جانبه بوده اند، در جهت استقلال و اقتدار کشور در حوزه نظامی، گام های بلندی را برداشته و این روند تا تحقق کامل اهداف دفاعی – امنیتی درمسیر تعالی و پیشرفت با افزایش قدرت بازدارندگی فعال و اثربخش ادامه خواهد داشت.

سرتیپ آشتیانی در پایان پیام خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و فداکاری های ملت سلحشور از ایزد منان و درظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی)، موفقیت و بهروزی ملت بزرگ ایران اسلامی را مسئلت کرد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد