hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری تاثیرگذار در معادلات منطقه ای تبدیل کرد

انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری تاثیرگذار در معادلات منطقه ای تبدیل کرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل، ایران را به کشوری تاثیرگذار در معادلات و تصمیمات کلان منطقه ای تبدیل کرده است.

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به کشوری قدرتمند و تاثیر گذار در منطقه تبدیل شد چنان که امروز بدون حضور جمهوری اسلامی ایران تصمیمی در منطقه گرفته نمی شود.

وی اظهارداشت: پیش از انقلاب اسلامی، ایران کشوری وابسته بود ولی امروز به عنوان کشوری مستقل و اثر گذار درجهان شناخته شده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، امنیت و ثبات را دیگر ارمغان انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امروز ایران از لحاظ امنیت و ثبات در جایگاه والایی قرار دارد.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبری، دین و مردم، پایه و اساس این انقلاب هستند و مسیر شکوه و عظمت ایران اسلامی با تکیه بر این ستون ها ادامه دارد.

وی بر لزوم پرداختن به ابعاد مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد و گفت: ابعاد مختلف و حوادث دوران انقلاب، با زبان های مختلف در قالب هنر و فیلم‌ باید برای نسل امروز بیان شود.

به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید؛ امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد