hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استاندار همدان: نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تابع نظر ستاد ملی کرونا است

استاندار همدان: نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تابع نظر ستاد ملی کرونا است

استاندار همدان گفت: نحوه برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سطح شهرستان های استان منوط به وضعیت رنگ بندی ناشی از کرونا و تابع نظر و تصمیم ستاد ملی کرونا است.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آنچه که مورد تاکید ستاد ملی و استانی کرونا است رعایت همه ضوابط و دستورالعمل های پیش بینی شده به ویژه استفاده از ماسک در جریان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی با بیان اینکه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در سطح با توجه به شرایط و نظر ستاد کرونا(راهپیمایی و یا خودرویی) انجام شده که در هر حالت رعایت تمامی ضوابط بهداشتی به صورت جدی مورد تاکید است.

استاندار همدان اظهار داشت: نحوه برگزاری آیین باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن براساس اعلام ستاد ملی کرونا و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، براساس رنگ بندی شهرها خواهد بود که در وضعیت قرمز این مراسم به صورت خودرویی و در وضعیت زرد و نارنجی به صورت راهپیمایی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

قاسی فرزاد تصریح کرد: برهمین اساس نحوه برگزاری آیین بوم االله ۲۲ بهمن متناسب با رنگ بندی کرونا و همچنین ابلاغیه ستاد ملی کرونا خواهد بود که تا پایان هفته مشخص و اعلام می شود.

استاندار همدان تاکید کرد: تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص ستاد ملی کرونا است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مصوبات ستاد را اطلاع رسانی و وزارت کشور به استان ها ابلاغ می کند.

به گزارش ایرنا از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد